מאשים את המפגינים: יו"ר הקואליציה, חה"כ מיקי זוהר, התייחס הבוקר (חמישי) לעלייה המדאיגה בהיקף התחלואה, ותלה את האשמה במפגינים נגד התנהלות הממשלה. "כל עוד ההפגנות המטורפות של אלפי מזיעים ימשכו, התחלואה תעלה לממדים שלא חלמנו", האשים זוהר. 

עוד הוסיף כי "נעטה מסיכות, נשמור על מרחק, נמנע מהתקהלויות של יותר מ-20 אנשים ונשלח את ילדינו ללמוד במתכונת קפסולות, אבל כלום לא יעזור כל עוד ההפגנות של אלפי אנשים משולהבים, צורחים ומזיעים יימשכו. יש מחיר לשנאה וליפות הנפש של מי שתומך בהפגנות הללו". 

מפגינים בבלפור (צילום: דוברות המשטרה)

חה"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת התייחס לאמירתו של זוהר, ותקף אותו בחריפות: "קמפיין ההסתה של נתניהו והסמרטוטים עולה מדרגה – גמזו אשם באנטישמיות באוקראינה וההפגנות אשמות בקורונה, למרות שלא ידוע על מקרה אחד של הדבקה בהפגנה. במקום לקחת אחריות על כישלונו הקולוסאלי במיגור הקורונה שולח הנאשם מבלפור את עושי דברו להסית נגד המפגינים. נתניהו וכנופייתו רוצים דם". 

כזכור, הבוקר פורסמו הנתונים העדכניים של משרד הבריאות, שהצביעה על שיא יומי מבחינת נתוני ההדבקה של מעל ל-3,000 בני אדם. בתוך כך, מספר החולים שמצבם מוגדר קשה חצה את ה-400, ומניין המונשמים עומד על 118.