המחאה נגד רה"מ נתניהו נמשכה זה השבוע ה-11 ברציפות: אלפי ישראלים יצאו להפגין אמש (שבת) במאות מוקדים ברחבי הארץ, בהם יותר מ-300 גשרים וצמתים במסגרת מחאת ה"דגלים השחורים". במהלך המחאה בירושלים נרשמו עימותים אלימים בין שוטרים למפגינים, לאחר שחלק מהמוחים פרצו מחסומים משטרתיים במהלך תהלוכה לא חוקית לעבר כיכר פריז. מהמשטרה נמסר כי 12 בני אדם נעצרו או עוכבו לחקירה בחשד להפרות סדר או תקיפת שוטרים.

אירוע חריג נוסף נרשם סמוך לגשר אולגה בכביש החוף: המפגינים שהגיעו למחות על הגשר חזרו לרכביהם וגילו ששמשות שניים מהרכבים נופצו. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע והנסיבות בבדיקה.

אלפי מפגינים צועדים לבלפור (צילום: הדגלים השחורים)

לדברי המשטרה, במהלך התהלוכה הבלתי חוקית הגיעו המפגינים לאזור צומת כיכר צה"ל, שם פרצו בכוח חסימה של המשטרה. עוד נמסר כי המפגינים לא נשמעו להוראות כוחות המשטרה והפרו את הסדר הציבורי, וחלקם התעמתו עם השוטרים.

ההפגנה בירושלים: מפגינים פרצו מחסומים, מהומות במקום. צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר במהלך ההפגנות דווח כי  המשטרה עיכבה לחקירה את המאייר זאב אנגלמאיר, שהגיע למתחם המחאה כשהוא לבוש בדמות אישה עירומה, באופן שעלול להוות הטרדה מינית כלפי הציבור.

הדגלים השחורים מסרו בתגובה: "מדובר במעצר שווא. משטרת ישראל אינה משטרת הצניעות של משמרות המהפכה באיראן. אנו קוראים לשחרורו המיידי של האמן והיוצר זאב אנגלמאיר מידי משטרת נתניהו".

ההפגנה בכיכר פריז (צילום: הדגלים השחורים)