במערכת הפוליטית נערכים לטקס החתימה על ההסכם עם איחוד האמירויות בבית הלבן, בו ייקח חלק ראש הממשלה בנימין נתניהו. בליכוד ביקרו הבוקר (שלישי) את נתניהו על רקע החלטתו לנסוע לבד לוושינגטון. במסגרת זו, אמר לגל"צ השר לשיתופי פעולה אזוריים, אופיר אקוניס, כי "היה נכון אם ראש הממשלה היה מצרף לנסיעתו עוד כמה שרים, בוודאי כאלה הקשורים לנושא, אבל הוא החליט אחרת ואנחנו מכבדים את החלטתו".

שר האוצר ישראל כ"ץ נשאל על כך שפרטי ההסכם עם האמירויות ובחריין לא נחשפו, והשיב בראיון בכאן ב': "גם הסכם השלום עם מצרים הובא לאישור הכנסת לאחר החתימה. ברור שהכניסה שלו לתוקף מותנית באישור הממשלה והכנסת. אני בטוח שזה יהיה באופן גורף ופה אחד. יש כאן רק הישג ורק לטובת המדינה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו על הסכם השלום עם איחוד האמירויות. (צילום: איתי בית און/לעמ)

חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון (יש עתיד - תל"ם), התייחס אף הוא לנסיעה ובירך את נתניהו. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "ביום הזה ראוי להוקיר תודה והערכה למאות אנשים במערכי הביטחון והחוץ שלנו, שבנו ויצקו במשך שנים את היסודות לציר הקשר החשאי בין ישראל למפרציות. במשך שני עשורים ויותר הובילו ראשי המדינה את הקשרים בחשאיות, בעקביות, בתבונה ובאמונה. ברכות לראש הממשלה ולמדינת ישראל".

מנגד, יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, תקף את רה"מ וכינה אותו שקרן בראיון בכאן ב': "הוא שקרן - יש סיבה שהוא לא חושף את ההסכים בפני הימים. הסכם השלום הזה הוא לא "שלום תמורת שלום" כמו שנתניהו טוען - זה שלום תמורת מטוסים, שלום תמורת סייבר ושלום תמורת שטחים. אם נתניהו חושב לזרות לנו חול בעיניים, נחשוף את האמת".

נתניהו נוחת בוושינגטון. צילום: להב הרקוב, ג'רוזלם פוסט