רונית, מפגינה שהותקפה אמש במהלך הפגנת המחאה ברמת החייל בתל אביב, התראיינה הבוקר (ראשון) לגל"צ ותיארה את החוויה האלימה שעברה: "זו פעם ראשונה שאני יוצאת לצומת הזה, שנמצא במרחק 50 מטר מהבית, עם חולצה שחורה. יצאנו בעלי, אני והכלב, וסיימתי עם חמישה תפרים בפנים. ככל הנראה יש לי שבר באף. כואב".

ההפגנות בת"א (צילום: אבשלום ששוני)

"הנשימה קשה כשאני חוזרת לתמונות מאתמול. יש לי מחשבה שטורדת אותי כל הזמן... מי שתקף אותי יצא לטיול בשבת אחר הצהריים עם אשתו והילד בעגלה. זה התחיל מקללות וצרחות מצדו, הוא הוריד את המסכה וירק אליו. המחשבה הראשונה שלי הייתה שהכלב שלנו יקפוץ עליו אז צפרתי, ותוך כדי שאני צופרת הוא מסתובב ונותן לי אגרוף בפנים. זה היה די מהר, ראיתי אותו מגיע לתקוף את בעלי, ועפתי על הדשא. לא איבדתי את ההכרה, הייתי בהלם עד שפינו אותי לבית החולים. היה הרבה דם, זה אזור שמדמם הרבה", הוסיפה. 

כשנשאלה האם קרה משהו בינה ובין התוקף, השיבה: "אני לא יודעת מי הוא, הוא פשוט עבר שם. הוא התחיל מצרחה על הכלב, אבל הצרחה לפני שהוא הוריד את המסכה הייתה 'אני אסלק את כולכם מפה'. אני זוכרת את המילים האלה, זה לא היה קשור לכלב בשום צורה. הוא יצא משליטה. קראנו לבנות הגדולות כדי שייקחו את הכלב בחזרה הביתה. הן הגיבו בכאב. אני מסתובבת עם נבואות שחורות הרבה זמן, כבר הרבה זמן אני בחרדה. לא יצאתי לרחוב כי נפגעתי כלכלית, אני מסתובבת עם מועקה. כשזה קורה זה קורה ממש מהר ועדיין מפתיע. אתמול כשהייתי במיון אז כל רופא שאל מחדש מה קרה, ומצאתי את עצמי שוב ושוב אומרת שהכו אותי, ובכל פעם שאמרתי את זה זה הפתיע אותי מחדש".

"אני לא פוחדת יותר עכשיו, זה לא מפחיד אותי ברמה האישית, אבל יש לי שלוש בנות שצריכות לבנות את חייהן פה ויש כאב מאוד גדול", המשיכה רונית. 

כשנשאלה האם הגישה תלונה נגד המפגין, השיבה: "הבנתי שהוא נעצר ושנעצר יחד איתו אדם שהלך אחריו בשביל לעצור אותו מלהמשיך ללכת. אני יכולה להגיד שתוך כמה דקות הגיעו המון פרמדיקים והמשטרה הגיעה אחרי, לאט, מהצד. אני דואגת כי כשיצאנו מהמיון ויש שם מסכים שמקרינים שוב ושוב את התמונות מההפגנה, והיה לי רגע שפתאום שאלתי את עצמי למה הוא הרביץ לי. מאיפה זה מגיע שהוא מזהה אותי כאויב?".