עימות נוסף בין הליכוד וכחול לבן התרחש הערב (רביעי), לאחר שהשרה לנושאים אסטרטגיים מטעם כחול לבן, אורית פרקש-הכהן, הביעה בציוץ בטוויטר תמיכה בעמדתו של שר האוצר, ישראל כ"ץ, שתקף את משרד הבריאות ודרש לפתוח את המשק, אך גם הביעה תמיכה באישור תקציב דו שנתי.

גנץ תוקף את נתניהו

"שר האוצר צודק. יש להחזיר בהקדם את החיים לשוק העסקי. ‏אבל ישראל - הגיע הזמן להגיש לממשלת ישראל תכנית תקציב 20-2021 שמגיעה לכולנו. לא פחות קריטי למליוני אזרחי ישראל", צייצה פרקש-הכהן.

הליכוד מסר בתגובה לדבריה: "לראש הממשלה נתניהו יש רקורד ארוך ומוכח בהחלטות כלכליות שהביאו את ישראל לשיאים. ראש הממשלה הביא יותר תקציבי מדינה מוצלחים מכל מנהיג עולמי אחר. הוא לא מתרגש מניסיון מביש של כחול לבן לחלץ את עצמם מקריסתם בסקרים. בושה שכחול לבן מאיימים בבחירות בעיצומו של משבר הקורונה בגלל פייק סקר אחד. שלושה סקרים ב-24 השעות האחרונות מראים שהליכוד שומר על כוחו. בינתיים, כחול לבן מתרסקים בכל הסקרים".

מכחול לבן נמסר: ״המתקפה הישירה של נתניהו על כחול לבן בגין הדרישה החד משמעית לאשר את תקציב המדינה לשנת 2021 מבטאת פאניקה עמוקה ומדאיגה מאוד בנוגע ליכולת העמידה תחת לחץ הסקרים וכישלון הדוגמא האישית שלו ושל מקורביו בשמירה על בריאות הציבור. כחול לבן תמשיך לעמוד על אישור תקציב ל-2021. כל נסיונות החבלה והפגיעה באזרחי ישראל יובילו לבחינה מחדש של מגוון אפשרויות פוליטיות מהן נמנענו עד כה״.

ח"כ רם שפע מכחול לבן פרסם ציוץ עם תמונה של ארנק וכתב: "נתניהו, כנראה שבגלל שאין לך ארנק אתה לא מבין שתקציב זה עניין קריטי שהאזרחים זקוקים לו. יאללה, שחרר אותנו מציוצים מביכים ותנסה להיזכר שפעם, לפני שנים רבות, עוד היה אכפת לך מהציבור, לפחות קצת". בתגובה לציוץ תקף ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) את ח"כ שפע וכתב: "רם מסכן. לא מוצא את עצמו בין ההשתלטות של ניסנקורן והאנרכיה של חיימוביץ'. אז מה עושים? מתדרדרים לאשפתות. למיץ של הזבל. תתבייש לך. צאו כבר מהממשלה הזו ותניחו לעם ישראל לנפשו".