סערת רגב-ברקוביץ': שר התרבות והספורט חילי טרופר (כחול לבן), הגיב לוויכוח הסוער שפרץ אתמול בין שרת התחבורה מירי רגב לשחקן העבר ומגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ'. טרופר אמר: "שווה לחזור על מה שאמור להיות בסיסי: עמדה פוליטית מסוימת לא צריכה להיות קשורה לתפקיד מאמן הנבחרת". העימות בין השניים פרץ בתוכנית הטלוויזיה "אופירה וברקו" בערו 12.

עוד אמר שר הספורט בתגובה לדברי שותפתו לממשלה: "משרד הספורט תחתיי יתנהל באופן ממלכתי וענייני. הפוליטיקאים והפוליטיקה ישארו בצד ומאמן לאומי לנבחרת ישראל ימונה בצורה מקצועית בלבד. אני מציע לכולם להימנע מכל אמירה שמנסה להתערב בהליך בחירה לתפקיד מקצועי בתחום בספורט".

מירי רגב מתעמתת עם ברקוביץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)

כזכור, איימה אתמול רגב על מגיש התוכנית ברקו, כי אם לא יתנצל על שאמר בשבוע שעבר כי הליכוד הוא "ארגון פשיעה", הוא לעולם לא יהיה מאמן נבחרת ישראל. את הדברים אמר ברקוביץ בזמן ריאיון עם ח"כ מיקי זוהר, שהודיע בתגובה כי לא יופיע יותר בתוכנית. 

"כל עוד לא תתנצל בפני הליכודניקים לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל, אני אומרת לך", אמרה אתמול רגב בתקיפות, וברקו הגיב "אין סיכוי". מירי המשיכה: "אני אומרת לך, בכל מקום שאני אהיה - עד שאתה לא תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ'חצ'חים וכמו שאחרים קראו לנו מנשקי מזוזות".

העימות החריף בין השניים גרר שורת גינויים ברשת כלפי השרה רגב. גולשים רבים ביקרו את התנהלות השרה ואמרו כי בדבריה דווקא חיזקה את דבריו של ברקוביץ ליו"ר הקואליציה מיקי זוהר.