שרת התחבורה מירי רגב התייחסה הבוקר (ראשון) בראיון בכאן ב' לסערה שהתעוררה במהלך סוף השבוע, בעקבות הראיון שהעניקה לתוכנית "אופירה וברקוביץ" בערוך 12, במהלכו הצהירה כי כל עוד המנחה לא יתנצל בפני הליכודניקים, הוא לא יוכל להיות מאמן נבחרת ישראל. הציטוט המדובר עורר סערה רבה, למרות שרגב עצמה אינה מכהנת יותר במשרד התרבות והספורט, וגם כאשר היתה - לא יכלה להשפיע על התפקיד. 

הראיון שעורר סערה. צילום: צילום מסך קשת 12

בראשית הראיון, היא נשאלה כיצד תוכל למנוע את המנוי, והשיבה: "אני לא מאיימת, אמרתי שאחד שמכנה 1.5 מיליון ליכודניקים - חברי ארגון פשע - לא ראוי לתפקיד". לדבריה, נפרצו המחסומים והגבולות של עיתונות שלא ראינו כדוגמתם. "אם עיתונאי מהימין היה עושה את זה לשמאל, כבר מזמן היו מזיזים אותו מהתפקיד", טענה, "שוחחתי עם יו"ר הרשות השנייה יוליה שמאלוב ברקוביץ', ואמרתי לה שלא הגיוני שמשפילים את חברי הליכוד ולא עושים עם זה דבר".

ברקוביץ' אמר שהתכוון רק לשרים
"קודם כל, אם הוא אמר זאת - אז שיתנצל בפני 1.5 מיליון ליכודניקים. הדרך הבוטה הזו בה הוא סותם לכולם את הפה ומעליב אותם. אתה חושב שמותר לומר הכל? זו לא הדרך בה צריך להתנהג מאמן לאומי, אלא הוא צריך להיות אדם ערכי, חינוכי, מעביר מסר אחר לילדים, לנוער ולבוגרים. אני חושבת שאחד כמוהו לא ראוי להיות מאמן לאומי".

השאלה מתי שרה בישראל קובעת את זהות מאמן נבחרת ישראל, הרי זה זה לא מינוי פוליטי.
אם אני לא קובעת אז מה ההתרגשות? אני לא קובעת, יש גורמים מקצועיים, אבל מותר לי להביע את דעתי כמו שלכל עיתונאי מותר להביע את עמדתו ולכנות אותי חברה בארגון פשע. אמרתי באופן חד וברור את עמדתי לא רוצה לראות אותו עומד על הקווים כמאמן".