שר האוצר ישראל כ"ץ אמר הערב (שבת) שהוא צפוי להביא את תקציב 2020 לאישור הממשלה בישיבה בשבוע הבא. בין השאר אמר כ"ץ כי "בתקופה זו נדרשת יציבות כלכלית, לצד רשת הביטחון ותכניות הסיוע שפועלות היטב, ולכן אין צורך להמתין ל-23 לדצמבר כדי להעביר את תקציב 2020". בנוסף אמר כי התקציב יתבסס על התקציב ההמשכי בסך 411 מיליארד שקלים שכבר אושר על ידי הממשלה והכנסת.

בהמשך דבריו התייחס שר האוצר לתקציב 2021 ואמר כי אנשי משרדו עמלים להכינו בהקדם האפשרי. עוד אמר על כך שאנשי משרדו צפויים "להגישו לאישור הממשלה כבר בתחילת דצמבר ולאשרו בכנסת עוד במהלך חודש פברואר". 

השר כ"ץ סיים את דבריו בקריאה "לכל הגורמים לנתק את עניין התקציב מכל המחלוקות הפוליטיות, ולסייע בהעברתו המהירה למען חוסנו של המשק ולטובת אזרחי ישראל״. בכך מתח ביקורת מרומזת על הסחבת בנוגע לאישור התקציב על ידי הממשלה.

מכחול לבן נמסר בתגובה: "הליכוד מנסה לצייר תמונת מצב שקרית שבה העברת תקציב של שנה שמסתיימת תיתן מענה אמיתי לאזרחים המשוועים ליציבות כלכלית. לא נאפשר להמשיך את הפגיעה באזרחי ישראל. גרירת העברת תקציב המדינה לשנת 2021 תביא להורדת דירוג האשראי של ישראל ולקריסה של הכלכלה הישראלית. ראש הממשלה ושר האוצר חייבים להפסיק לשחק בגורלם של מיליון מובטלים ולהביא תקציב מדינה עם אופק כלכלי באופן מידי".