היסטוריה בנמל התעופה בן גוריון: לראשונה נחתה הבוקר (שני) טיסה מסחרית של חברת "איתיאחד" מאבו דאבי בישראל. זאת, כשלושה ימים לאחר שהסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות אושר בכנסת. צוות הטייסים של המטוס והדיילות תועדו עם דגלי ישראל ביציאה מהמטוס. האירוע התאפשר במסגרת שיתוף פעולה בין חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי וקבוצת ממן הישראלית. 

מטוס הדרימליינר של חברת איתיחאד היה עם 58 נוסעים ואנשי צוות, חלקם עובדי חברת התעופה. הנוסעים הנוספים היו במסגרת משלחות וביניהם אנשי עסקים ועיתונאים. גם על הטיסה מנתב"ג צפויות להיות משלחות מישראל. בתוך כמה שבועות יחלו הטיסות הסדירות. הסכם התעופה קובע שיהיו 28 טיסות נוסעים ועשר טיסות מטען בשבוע בין נתב"ג לדובאי ואבו דאבי ובנוסף, גם טיסות לשדה התעופה רמון.

בתוך כך, המשלחת הישראלית למנאמה שבבחריין, בהובלת היועץ לביטחון לאומי מאיר בן שבת, שבה לישראל היום לאחר שחתמה על סדרת ההסכמים הבילטרליים עם בכירים במדינה. הסכמי שיתוף הפעולה צפויים לעסוק במגוון תחומים צבאיים ואזרחיים כאחד. 

ראש המל"ל מאיר בן שבת אמר בשדה התעופה בבחריין בשפה הערבית: "מודים למלך אאל ח'ליפה על הנהגתו באומץ. מקווים שזה ייצור חברות חמה בינינו. ישראל מושיטה ידה לשלום אמיתי לעם הבחרייני. ביחד נשנה את פני האזור לטובת עמינו. אני מודה לאמריקנים על מאמציהם, אנשאללה נארח אתכם בישראל בקרוב". סגן ראש ממשלת בחריין אמר כי "הסכם השלום עם ישראל מותנה בפתרון שתי המדינות".

בראש המשלחת הישראלית, לצד בן שבת, עמדו מ"מ מנכ"ל רה"מ רונן פרץ ומנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז. בביקור השתתפו מספר מנכ"לים של המשרדים הישראלים שדנו, כאמור, עם מקביליהם הבחריינים בהסכמים הבילטרליים. למשלחת הצטרפו שר האוצר של ארה"ב, סטיב מנוצ'ין והיועץ הבכיר של נשיא ארה"ב, אבי ברקוביץ'.