מגישת המהדורה המרכזית בחדשות 12, יונית לוי, התראיינה במהלך סוף השבוע לרשת CNN האמריקאית, ודיברה על מספר נושאים, בהם התקופה שקדמה לרצח רבין וגם על המצב היום. היא הסבירה: "רצח רבין היה אירוע שהגדיר את הדור שלנו. כולנו ידענו שהמתח עולה בחודשים שקדמו לרצח, אבל כשחשבנו על האפשרות של רצח פוליטי, זה היה נראה לנו כדבר זר לחלוטין".

המגישה הוסיפה במהלך הריאיון שהעניקה לכריסטיאן אמנפור, הכתבת הראשית של רשת CNN, כי "הסיבה לכך שהרצח היה כל כך מפתיע וכל כך זעזע את הקהילה הישראלית. ישראלים רבים יסכימו שהמחלוקות שהובילו לרצח ההוא עדיין נמצאות איתנו – הפצע עדיין פתוח והחברה הישראלית עדיין לא החלימה".

"כשיגאל אמיר ירה בגבו של רבין, הוא בעצם ירה בלבה של הדמוקרטיה הישראלית, במטרה להפסיק את תהליך השלום", אמרה לוי, "אנחנו יושבים כאן כרבע מאה לאחר הרצח, ואנחנו יודעים שאין שלום ואין שום תהליך עם הפלסטינים". היא ציינה: "יש שאלה שעולה לאורך ההיסטוריה והיא האם היה שלום במקרה ורבין היה נשאר בחיים - אני לא יודעת את התשובה".

לוי הוסיפה: "יצחק רבין לא יזם תהליך שלום מתוך תפיסה ליברלית, אלא דווקא מתוך תפיסה פרגמטית. הישראלים ממש סמכו עליו שהוא יצליח להוביל אותם ולשכנע אותם שיש סיכוי לשלום, ואולי לכן השמאל בישראל לא הצליח למצוא לו יורש מאז. שוב, אני לא יודעת איך היו נראים הדברים אם הוא היה עדיין כאן, אבל אני כן יכולה לומר שמהרגע שהוא נרצח – תהליך השלום הפך לבלתי אפשרי".

המגישה אמרה בהמשך הראיון כי "נתניהו אומר לישראלים שבניגוד לשמאל, אני לא נותן אדמה תמורת שלום אלא שלום תמורת שלום. אנחנו לא צריכים לוותר על דבר". לדבריה, זו אמירה מעניינת, לאור העובדה שהישראלי הראשון שנתן אדמה תמורה לשלום הוא ראש הממשלה המנוח מנחם בגין, ראש ממשלה ימני.

"מה שיותר מעניין הוא שישראל כן נתנה משהו תמורת העסקה הזו, נתניהו הרי הסכים למכירת מטוסי ה-F35 לאיחוד האמירויות אז זה חשוב לדעת שישראל הייתה צריכה לתת משהו תמורה להסכם הזה", הדגישה, "אי אפשר להתעלם מהעובדה שבסופו של דבר תהיה חלוקה מסוימת של האדמה, כולם הסכימו לזה – נתניהו, אובמה , טראמפ וקושניר". לדבריה, כולם יודעים שזה מה שיקרה בשלבים הסופיים של תהליך השלום עם הפלסטינים – אם זה יקרה אי פעם. 

את מי יעדיף ראש הממשלה בנימין נתניהו בתור המנצח בבחירות לנשיאות ארה"ב 
"אני יכולה לומר בזהירות שבנימין נתניהו מעדיף שטראמפ ינצח בבחירות בארה"ב, תקופת נשיאותו של טראמפ הייתה מהתקופות הטובות במהלך כהונתו כראש ממשלה. אני חושבת שחשוב לדעת שיש לו מערכת יחסים טובה מאוד עם ביידן, אם ביידן ינצח בסוף אני חושבת שיהיו שתי נקודות לצפות להן אחת היא חידוש המשא ומתן עם הפלסטינים והשנייה היא ההסכם עם איראן".