בחדשות 12 פורסמו הערב (שני) תמלילים מישיבה שקיימו חברי סיעת כחול לבן, בה דנו האם להישאר בממשלה או לצאת ממנה. על פי הדיווח, יו"ר המפלגה, בני גנץ, הודה כי הוא אינו מאמין שראש הממשלה, בנימין נתניהו, יקיים את הסכם הרוטציה.

בישיבה העלו הח"כים מסםר גישות בנוגע למה על המפלגה לעשות. הח"כים רם שפע, מיקי חיימוביץ' ואסף זמיר תמכו בפרישה מהממשלה: "אי אפשר יותר לא לעמוד במילה שלנו. אם אי אפשר לסמוך על ביבי, בואו נלך עכשיו לבחירות. שום דבר לא ישתנה תוך כמה שבועות".

מנגד, שר התרבות חילי טרופר תמך בהישארות בממשלה: "לא נלך לרבנות על דחייה של חודש. לא על זה צריך להפיל את הממשלה. תזכרו את האלטרנטיבה, ממשלת ביבי ובנט. יש לנו אחריות". גם השרה עומר ינקלביץ' תמכה בגישה זו: "ללכת עכשיו לבחירות זו התאבדות".

שר החוץ, גבי אשכנזי, אמר: "אם נכנעים על התקציב, אין כחול לבן. אני באתי להיות חלק מהאלטרנטיבה. אני מבין שהוא בחיים לא ייתן רוטציה לבני, לכן צריך לפרק עכשיו".

לבסוף אמר גנץ עצמו: "אני רוצה ממשלה מתפקדת. אם אמצא את הדרך - נישאר בממשלה, ואם לא - אני מוכן לשלם בכיסאי. אני כבר מבין שרוטציה אני לא אקבל, ואני לא אאמין לביבי גם יום לפני הרוטציה. אני לא אאמין".