בפרסום בחשבון הפייסבוק שלו הבוקר (חמישי), כתב שר האוצר, ישראל כ"ץ כי בכוונתו לנקוט בקרוב בצעדים נוספים נגד היועץ המשפטי של משרדו על הדלפות ותדרוכים מתועדים שביצע מתוך קבינט הקורונה, בשיתוף עם עובדת בכירה במשרדו.

הוא הוסיף והדגיש: "לא אשלים עם התנהגות פסולה מסוג זה, מצד מי שמצופה ממנו להיות שומר הסף של משרד האוצר וגם מצד עובדים אחרים. כפי שהבהרתי בעבר, פקידים שחותרים ופועלים נגד המדיניות אותה אני מוביל במשרד האוצר, בהתאם למנדט אותו קיבלנו מציבור הבוחרים, פתוחה בפניהם הדלת החוצה. יש הרבה מחליפים ראויים שישמחו למלא את מקומם".

"אני אמשיך להקדיש את זמני, יחד עם עובדים מוכשרים ובעלי מוטיבציה שנמצאים באוצר, לסיוע לכל מגזרי המשק בשעה קשה זו, למאבק על פתיחת העסקים, לחיזוק מעמדה הכלכלי של ישראל באזור ובעולם, ולהכנת תקציב 21, עם חוקי הסדרים ורפורמות נרחבות, שאביא בקרוב לאישור הממשלה", הוסיף כ"ץ.

כזכור, אתמול נודע כי כ"ץ התלונן בפני מנדלבליט על כך שהיועץ המשפטי במשרדו, עורך הדין אסי מסינג, הדליף חומרים מתוך ישיבת קבינט הקורונה המלווים בהשמצות אישיות נגדו, ודרש לזמנו לבירור.

מלשכת שר האוצר נמסר אתמול כי "שר האוצר מאשר כי התלונן בפני היועץ המשפטי לממשלה על כך שהיועץ המשפטי של משרד האוצר הדליף חומרים מתוך ישיבת קבינט הקורונה, המלווים בהשמצות אישיות נגדו, וציין כי קיים תיעוד לגבי המעשה. השר כ"ץ ביקש מהיועץ המשפטי לממשלה לפעול לפי שיקול דעתו כדי לטפל בתופעה החמורה הזאת".

מטעמו של מנדלבליט נמסר כי היועץ המשפטי למשרד האוצר טען: "לאחר שדבר קיומה של הטענה נודע ליועץ המשפטי של משרד האוצר, הוא פנה ביום ראשון האחרון אל היועץ המשפטי לממשלה וביקש להבהיר את הדברים. בין היתר טען, כי לא היו דברים מעולם, כי לא פנה כלל אל אותו עיתונאי וכי לא תדרך נגד השר הממונה. בסוף אותה שיחה ולאור ההבהרות הנ"ל, סיכמו היועץ המשפטי לממשלה והיועץ המשפטי למשרד האוצר כי האחרון יקיים שיחה עם השר לשם ליבון העניין, ובכך ימוצה הטיפול בעניין. הדבר לא בוצע עד עתה עקב שהייתו של שר האוצר בבידוד".