שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמר, אמר הערב כי "ג'ו ביידן יעשה טעות אם יחזור להסכם הגרעין עם איראן". כך פירסם הערב (שני), עיתונאי וואלה, ברק רביד. הדברים נאמרו בפאנל משותף עם שגריר איחוד האמירויות ושגריר בחריין.

עוד הוסיף השגריר דרמר כי "אסור להמעיט בחשיבות הסכנה מאיראן", אשר הביאה לדבריו להתקרבות בין שלוש המדינות. "אני חושב שנעבוד יחד נגד הסכנה המשותפת הזו, ואלו חדשות טובות לקראת השלום במזרח התיכון", אמר השגריר.

נאום נתניהו בטקס חתימת הסכם השלום. באדיבות הבית הלבן

"אחד הדברים הבודדים עליהם הסכימו גם הנשיא הנבחר ביידן וגם הנשיא טראמפ הוא הסכמי אברהם. שתי המפלגות שלא יכולות להסכים על דבר, הצליחו להסכים על ההסכמים", הוסיף דרמר. עוד אמר כי כי יש תמיכה רחבה להסכמים ושאפשר לקוות כי בראייה לאחור שנת 2020 תסמן את סיום הקונפליקט הישראלי – ערבי.

השגריר הבחרייני, עבדאללה אל חאליפה אמר במהלך הפאנל כי "ההסכמים הם הזדמנות נהדרות שיפתחו אפשרויות עסקיות. במיוחד בתעשיות הטכנולוגיות". עוד טען השגריר כי בתור בעלי ברית של ארצות הברית, הם עומדים מוכנים. כשארצות הברית תקרא להם לשולחן הדיונים ותבקש עזרה, הם יגיעו.

ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Jonathan Ernst)
ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Jonathan Ernst)

"אנחנו מקימים תשתית משותפת עבור שלוש המדינות" אמר יוסף אל עוטביה, שגריר איחוד האמירויות בארה''ב. "פתחנו שוק חדש למסחר, לתיירות ולעסקים", טען אל עוטביה.