רביב דרוקר שידר הערב (שלישי) בתוכניתו "המקור" את החלק השני של הקלטות שיחותיו של עד המדינה בפרשת 4000, ניר חפץ. בין היתר, נשמעה שיחה בין חפץ ויאיר נתניהו, וכן השמצות של שרה נתניהו כנגד הנשיא לשעבר, שמעון פרס.

בפברואר 2018 שוחחו חפץ ושרה נתניהו אודות החשדות כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפרשת טובות ההנאה (פרשת 1000). נתניהו השוותה את המקרה לחגיגות יום ההולדת של הנשיא לשעבר, שמעון פרס, אותן היא וחפץ הגדירו כ"שחיתות האמיתית".

"גם המדינה וגם מתנות אישיות שהוא קיבל מחברים. מטוסים פרטיים שטסו לכל העולם וראינו צוותים, ועשו שירים של ילדי בתי ספר בכל העולם, מה אתה לא זוכר איזה הפקה הייתה? זה היה בשידור ישיר בטלוויזיה במשך 4-3 שעות, זה היה כמו לצפון קוריאה. אני הייתי שמה, אתה יודע, אפילו רוברט דה נירו שישב לא רחוק מאיתנו, ראינו שהוא זז באי נוחות", אמרה נתניהו. יש לציין שהשיחה התקיימה למעלה משנה לאחר פטירתו של פרס.

"ראו עוד מופע שמעון פרס, happy birthday to you, מכל מיני ילדי בתי ספר מכל רחבי העולם, נו באמת, טסו צוותים של מטוסים של חיים סבן שילמו… כסף לבית ספר או לקהילה או whatever, והם נסעו, נו באמת ניר", הוסיפה, וחפץ השיב: "זה האמ-אמא של השחיתות".

כמו כן, נשמעה הקלטה של שיחה בין חפץ ובין יאיר נתניהו, בה בנו של ראש הממשלה אמר כי ינסה להתערב ולשכנע את בעל אתר "וואלה" דאז, שאול אלוביץ', להוריד כתבה.

"טוב, תדבר ישירות עם שאול (אלוביץ')... שמע, אם לא תהיה ברירה, אני אדבר איתו ישירות. אתה יודע מה, אני אשאל את אמא שלי", אמר נתניהו לחפץ. 

 מטעם לשכת ראש הממשלה פורסמה תגובה שטענה כי מדובר בדברי כזב ובפרסום סלקטיבי של חלקים מתוך ההקלטות.