לאחר שביממה האחרונה סערה המערכת הפוליטית סביב ההפגנה שקיימו תומכי הליכוד מול ביתה של משפחת פרקש, משפחה שכולה המתגוררת בשכנות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקיסריה, בחדשות 13 נחשפו הערב (רביעי) שמותיהם ותמונותיהם של המפגינים שנכחו בהפגנה וקראו קריאות מכוערות לעבר משפחת פרקש.

בין היתר, נחשף שמה של המפגינה אורלי לב, שצעקה לעבר הפרקשים "הם חושבים שהם מחוסנים כי הם משפחה שכולה". שמה של לב נקשר בעבר בפרסומים משמיצים כלפי התובעת במשפט נתניהו, ליאת בן ארי, ודווח כי היא פעילה מוכרת בליכוד וביקרה בבית משפחת נתניהו ביום פתיחת המשפט, וכן השר אמיר אוחנה פינה מזמנו כדי להיפגש עמה.

עוד נחשפו שמותיהם של המפגינים יגאל חגי ואסתר נעים, וכן אפרים גרייף, שצעק לעבר אם המשפחה "יש אלוהים בשמיים והוא שילם לה, אני מאחל לה עוד אחד כזה (בן הרוג)". יצויין כי גרייף התנצל היום בשידור בחדשות 12 בפני משפחת פרקש.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה היום (רביעי) את האמירות הקשות וכינויי הגנאי שהטיחו תומכיו במשפחת פרקש ששכלה את בנה, סרן תם פרקש ז"ל, במלחמת לבנון השנייה. מלשכתו של רה"מ נמסר, כי "כמי שחווה על בשרו את ייסורי השכול, ראש הממשלה נתניהו מקפיד כל חייו לכבד את תחושת האובדן של כל המשפחות השכולות, וכך חייבים לנהוג כולם - מימין ומשמאל. ראש הממשלה מגנה בתוקף כל אמירה מסוג זה שקשורה לאובדן השכול, לרבות קריאה מסוג זה שהושמעה בקיסריה".