חוקרי תחנת אשקלון, המנהלים את חקירת פרשת הפעוט בן הארבעה חודשים שנקבע מותו לפני מספר ימים, ליוו היום (שישי) את הוריו של הפעוט, החשודים ברציחתו, בהלוויה המתקיימת בבית העלמין באשקלון.

אמו ואביו של הפעוט הופרדו זה מזה על ידי השוטרים, על מנת למנוע מצב של שיבוש החקירה. אתמול התייחסה השופטת ואמרה שהיא רואה בעין יפה את ההתחשבות של המשטרה ושיקול הדעת שהופעל לאפשר להורים להשתתף בהלוויה.

מהמשטרה נמסר: "תוך גילוי התחשבות ורגישות בסיטואציה שבה מתנהלת הפרשה, החלטנו לאפשר להורים, במיוחד שמדובר בשלב החקירה, להגיע להלווית בנם תוך הפרדה ביניהם".

כזכור, תחת חשד לעבירות רצח האריכה בחמישה ימים, שופטת בית משפט השלום באשקלון, דורית בודנה, האריכה אמש את מעצרה של האם תושבת העיר, שבנה הפעוט מצא את מותו בבית החולים "ברזילי" לאחר שאושפז שם לפני כשבוע וחצי עם נזק מוחי ושברים בעמוד השדרה.

מדובר בהארכת מעצר שלישית במהלכה טענה נציגת המשטרה עו"ד אורית מרקוביץ', כי חוות הדעת של המכון לרפואה משפטית באבו כביר בטרם בוצעה הנתיחה של התינוק העלתה ממצאים ראשונים, לפיהם קיים חשד גבוה כי מותו של הפעוט נגרם מחבלה שאינה תאונתית. "יתרה מכך, נמצאו ממצאים המעידים על חבלות חוזרות ומעלות חשד גבוה להתעללות" אמרה. מעצרו של האב הוארך מוקדם יותר בשבעה ימים. יצוין כי למרות הארכות המעצר, השניים יורשו להגיע להלוויתו של בנם ולחלוק לו כבוד אחרון.