יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שוחח הערב (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM על אודות ועדת החקירה שהורה שר הביטחון, בני גנץ, על הקמתה: "זו בדיחה, גנץ מינה ועדה שלא יהיו לה מסקנות. הוא מתואם לגמרי עם נתניהו". על נתניהו אמר: "יש פה אובדן בושה ברמה האישית".

תשמע, הקימו ועדת חקירה לצוללות. בוא תפרגן לגנץ ונמשיך.
"זה בגדר בדיחה, כי ברור שאחרי ששחטו היום את כל המי ומי בכל הרשתות החברתיות כולל ב־103, אז אחרי הדיל הזה, שהוא באמת דיל מפוקפק, גנץ היה צריך לעשות משהו. אז הוא מינה ועדה שהיא לא מחייבת, לא יכולה להביא עדים, ואין לה מסקנות".

צייצת הבוקר שנטרפה על גנץ דעתו. באמת?
"כל מה שהתעסקו בו היום בישיבת הממשלה זה המינוי של הוד בצר. כאילו אין לנו בעיות אחרות במדינה. נתנו לו באמת להתפרע, הרי כל הממשלה ונתניהו חיים ובועטים בגלל אותם אנשים, כולל ניסנקורן, גנץ ואשכנזי. הם פעלו בניגוד מוחלט לכל מה שהבטיחו לבוחר שלהם, הם התחייבו שמעולם לא ישבו עם ראש ממשלה שיש לו כתבי אישום. מה הם לא הבטיחו? גם אבי נינסקורן היה חלק מאותם אנשים שכל כך רצו להיכנס לממשלה הזאת ולהקים משרדים מיותרים שעולים למשלם המיסים עשרות מיליוני שקלים. הרי הקימו פה אינספור משרדים, הרסו את המשרדים הקיימים, זה פשוט בלתי נתפס. אבי ניסנקורן היה באמת הרוח החיה מאחורי אותה איוולת, אותה קואליציה של הליכוד וכחול לבן". 

אז גנץ סגור עם נתניהו?
"בהחלט. בסופו של דבר גנץ סגור לגמרי עם נתניהו, מתואם עם נתניהו, נתניהו רוצה את הבחירות בחודש מאי וזה תפקידו של גנץ - להבטיח לו את הבחירות לא לפני חודש מאי. ככה נתניהו חושב שהוא יכול להרוויח הכי הרבה, אבל זה לא אומר שום דבר על שאר הדברים האחרים, הרי הכל פה משותק, מעל ל־30 מינויים חשובים של תפקידי מפתח. אני גם לא מדבר על נתניהו ברמה האישית, בעיצומו של משבר האבטלה, משבר כלכלי, הוא מחזיר לעצמו מיליון שקל ואומר שזה החזר מס הכנסה, ושכל ההוצאות על הבית הפרטי שלו הן לטובת המדינה, והמדינה חייבת להכיר בהוצאות האלה".

עושה רושם שלציבור לא אכפת מזה.
"כבר דיברנו על זה כמה פעמים - כל פוליטיקאי שמסתכל רק על הסקר אני מרחם עליו. אני מודה ומתוודה - הייתי בכל התפקידים, מעניין אותי לדעת באיזו מדינה הנכדים שלי יזכו לגדול. אנחנו במדרון חלקלק והפערים הולכים ומתרחבים". 

מה דעתך  על שיתוף הפעולה המסתמן עם חבר הכנסת מנסור עבאס ממפלגת הרשימה המשותפת?
"מצד אחד הוא צועק שהערבים נוהרים באוטובוסים לקלפיות, ומיד אחרי הבחירות הוא מזמין אותם לביתו בבלפור, מתנצל ומלקק להם. זה נתניהו, אין מה לעשות. הרי זה לא במקרה שהאיש שנתיים לא מופיע בפני אף ועדה בכנסת, לא חוץ וביטחון לא וכספים, אבל מה? טורח להופיע בפני הוועדה של מנסור עבאס".