בראיון שערך הערב (שלישי) יו"ר כחול לבן בני גנץ בחדשות 12, איים לפזר את הכנסת במידה ויראו שאין תקציב לשנת 2021. "אנחנו נתעקש שיהיה תקציב 2021 לישראל, זה מה שצריך לקרות. אין סיבה שהוא לא יועבר בכנסת ואת חוק ההסדרים נפתור. צודקים מי שטוענים שיש סחבת בלתי סבירה. זה היה צריך לעבור באוגוסט. אין הסבר הגיוני לסחבת הזו, אני יכול לחסוך לבג"ץ את הדיון המבורך - כי ההחלטה תתקבל".

"אני לא יכול לאפשר הארכה או פשרה שתעשה סחבת נוספת. אני רוצה להיות ברור. 23 בדצמבר הוא התאריך שבו עובר תקציב בישראל. אם אנחנו נראה שאין תקציב ל-2021 ושוב פעם מורחים אותנו בשטיקים וסיפורי סיפורים, אנחנו נפזר את הכנסת. לא בהכרח נחכה אפילו ל-23 בדצמבר. אנחנו נדע מבעוד מועד אם בתאריך הזה זה הולך לקרות - או אם זו שוב אגדת מעשיות", הוסיף. 

בהמשך התעקש כי הוא מאמין שבכל זאת יהיה ראש ממשלה, תקף גנץ את נתניהו, ואמר כי לצערו הרב "נתניהו לא התעלה לגודלו של הצורך לשתף פעולה עבור ישראל למרות חילוקי דעות רבים, לו היה עושה את זה, המשלה הייתה מתפקדת, היה מפכ"ל והיו מאות מינויים נוספים, היינו מעבירים תקציבים ב-25 באוגוסט. כנראה שלנתניהו יש סדר עדיפות אישי אחר. אני מעמיד את סדר העדיפות הלאומי לפניי".

שר הביטחון התייחס לוועדת הבדיקה לפרשת הצוללת שהודיע לאחרונה על הקמתה ולהכחשה שהשמיע לפי כמה חודשים בנושא: "נשאלנו על ועדת חקירה ממלכתית ולכן אמרתי את מה שאמרתי. אני עושה ועדת בדיקה ממשלתית מקצועית בתוך מערכת הביטחון. יש מידעים חדשים, תצהירים שהסתובבו לאחרונה - יש פה דברים שכדאי לבדוק". 

בתגובה לדבריו, מסרו בליכוד: "בני גנץ לא בוחל באמצעים. מצער שהוא מדלג בין אולפנים בראיונות פוליטיים ביום שבו נספו 2 חיילי צה"ל בתאונה קשה ומצער שהוא עושה שימוש פוליטי חסר תקדים בצה"ל כדי להקים 'וועדה תפורה' שהוא התנגד להקמתה רק לפני 4 חודשים ושבראשה העמיד אדם שקבע לפני שנה וחצי ש'נתניהו צריך להתפטר'. אף שר ביטחון לא התנהג בצורה שערורייתית כל כך".