קרע ברשימה המשותפת: ח"כ מנסור עבאס, יו"ר מפלגת רע"מ, העניק אמש (שלישי) ראיון לערוץ 20, בו התנער מהחיבור בין הרשימה לבין מחנה השמאל.

"חצינו קו מסוים שתמיד שמו מפלגות ערביות בפינה – שהם בכיס של מישהו, במיוחד בצד השמאלי. אמרתי די לגישה הזאת, אנחנו לא שמאל ולא ימין, אנחנו נציגי הציבור הערבי שעובר משבר חמור, משבר של פשיעה ואלימות שגואה בחברה הערבית. מן הראוי שנבחר ציבור, ערבי או לא ערבי, ידאג קודם כל לציבור שלו, ולכן מיצבתי את רע"מ במקום נוח יותר, שאפשר להתמודד עם מגוון הדעות המפלגות והזרמים במדוון הקשת הפוליטית בישראל", אמר עבאס.

סקר: הפער בין הליכוד וימינה ממשיך להצטמצם

"בנושאים חברתיים ובנושאי דת ומדינה אני נמצא בימין, ולכן העמדה הנכונה היא שאנחנו מחוייבים לשרת את הציבור שבחר בנו. המערכת הפוליטית נבחרה עי החברה הישראלית ואנחנו מקבלים את זה, כמו שאנחנו דורשים שהחברה והמערכת הפוליטית תקבל אותנו כמו שנבחרנו ע"י הבוחרים שלנו", הוסיף.

הבוקר תקף יו"ר מפלגת בל"ד, ח"כ אמטאנס שחאדה, את עבאס בציוץ בטוויטר: "לא פלא שח״כ מנסור עבאס בוחר בשופר של נתניהו והימין הקיצוני (ערוץ 20) בכדי להודיע על פרישתו מהרשימה המשותפת. דרך אותנטית לשרת את ביבי. ח״כ עבאס לא ראוי להנהגה. אנחנו נמשיך מכאן".

כזכור, לאחרונה נטען כי ישנה התקרבות ביחסים בין מפלגת רע"מ בראשות עבאס לבין ראש הממשלה, בנימין נתניהו. נתניהו השתתף לאחרונה בדיון בכנסת בנושא האלימות בחברה הערבית.