השר אופיר אקוניס מהליכוד אמר הערב (שבת) כי ״הליכוד יצביע נגד החוק לפיזור הכנסת. מי שרוצה וחושב שבחירות בזבזניות ומיותרות טובות עכשיו למדינת ישראל שיצביע בעד. כל חובת ההוכחה היא עכשיו על כחול לבן, או מה שנשאר ממנה. אחריות וישראל לפני הכל, או פוליטיקה קטנה וצינית לפני הכל. עושה רושם שגנץ וחבריו עומדים לבחור באפשרות השניה״.

גנץ: "הדלפת הטיסה לסעודיה היא צעד חסר אחריות"

מנגד, יו״ר סיעת כחול לבן, ח״כ איתן גינזבורג, אמר: "במקום להעביר תקציב מדינה כדי לטפל במאות אלפי המובטלים, בקשישים, בעצמאיים ובבעלי העסקים, רה״מ נתניהו מתנהג בהפקרות מוחלטת ושם את טובתו האישית מעל כל שיקול אחר. אם הליכוד לא יתעשת וימשיך להתנהל רק לפי שיקולים פוליטיים צרים, לא נהסס להשתמש בכל האופציות הפוליטיות והפרלמנטריות הקיימות".

בתוך כך, שר האוצר, ישראל כ"ץ, כתב בפוסט בפייסבוק: "בדיוק כמו שהתחייבתי, משרד האוצר סיים להכין את מסגרת תקציב 21 ואת חוקי ההסדרים והרפורמות הכלכליות הנרחבות הנלוות לתקציב. ביום שני אציג אותם בפני רה״מ ולאחר מיכן בפני יו״ר כחול לבן ויתר מרכיבי הקואליציה. לאחר השלמת העבודה מול משרדי הממשלה השונים, אביא אותו לאישור הממשלה, עד המחצית הראשונה של חודש דצמבר.

"מנקודה זו לוח הזמנים שנגזר הוא מקצועי וברור: 30 יום להכנת החוקים לקראת הגשתם לכנסת ומשם 60-45 יום עד להשלמת החקיקה בכנסת במהלך חודש פברואר. אני קורא לכל הגורמים להתעלות מעל לשיקולם פוליטיים צרים ולתמוך בתוכנית, כדי להזניק את כלכלת ישראל ולמנוע הדרדרות לבחירות מיותרות בלב משבר הקורונה".