נתי חדד ששוחרר מכלא "חרמון" בארץ, סיפר היום (ראשון) בראיון לכאן ב': "בתאילנד בהתחלה הייתי 'נתי חילוץ והצלה', מהיום שנעצרתי הפכתי להיות 'נתי העבריין. הפכו אותי למה שאני לא". הוא סיפר על ניסיון ההתאבדות שלו בכלא התאילנדי, לאור החוויות הקשות שעבר: "שמתי חבל על הצוואר, קשרתי את הידיים והרגליים וניסיתי לקפוץ. תודה לאל שזה לא קרה, אני אומר תודה שאני נמצא בישראל". 

חדד שהועבר ממאסר בתאילנד לישראל מוקדם יותר השנה, שוחרר מוקדם יותר היום מהכלא לאחר קיצור עונשו. הוא הורשע בתאילנד בעבירות של החזקת נשק, הפעלת מרפאה לא חוקית וביצוע פעולות רפואיות ללא רישיון ובחודש מרץ האחרון הועבר להמשך ריצוי מאסרו בישראל. 

נתי חדד יוצא לדרכו מתאילנד לישראל. צילום: חדשות בזמן


הוא שיתף בחוויותיו מהכלא: "אני אגיד את זה ככה, אני הייתי בגיהינום שלוש שנים, וכשהגעתי ל'חרמון' הייתי בגן עדן. הייתי עם 55 אנשים בחדר, אין שם נייר טואלט או טיפול רפואי, מתקלחים שם 100 איש ביחד, ומקציבים לך שתי דקות. אנשים מתים שם. כשהגעתי ל'חרמון', הרגשתי שהגעתי לבית מלון, זה מוזר להגיד את זה".

הוא הוסיף: "כשאתה נמצא בחדר עם 55 אנשים וישן בשירותים, בלי כריות בלי שמיכות ובלי תנאים, אתה מסוגל לשרוד חודש-חודשיים, אבל כל פעם הייתה עוד אכזבה. פתאום, ארבעה חודשים לפני השחרור מכלא תאילנד, פתחו לי תיק על סמים, ועוד למרות שהודיתי. אז הנה עוד ארבע שנים. תפרו לי עוד תיק שקרי ועוד אחד, אני זעקתי".