סקר מנדטים שערך מכון מנו-גבע ושודר היום (חמישי) בחדשות 12, גילה מה היו התוצאות אילו היו נערכות כעת בחירות: על פי תוצאות הסקר, הליכוד הגיע ל-30 מנדטים, כאשר מיד אחריהם ימינה בראשות נפתלי בנט עם 21 מנדטים ויש עתיד-תל"ם בראשות יאיר לפיד עם 17. כחול לבן בראשות בני גנץ עם עשרה מנדטים בלבד, ונמצאת במקום הרביעי אחרי הרשימה המשותפת שממשיכה להחלש. 

בהמשך הרשימה ש"ס ויהדות התורה עם שמונה מנדטים, ישראל ביתנו עם שבעה, ומרצ עולה לשבעה מנדטים - המספר הכי גבוה שהיה לה בסקרים מזה זמן רב. על פי תוצאות הסקר, מי שלא עברו את אחוז החסימה הם העבודה עם 2.3%, דרך ארץ - 0.9%, גשר - 0.6%, הבית היהודי - 0.3%. מחנה הימין בראשותו של נתניהו זוכה ב-67 מנדטים. 

שאלה נוספת שנבדקה בסקר היא אם הבחירות היו מתקיימות היום, ו"יש עתיד-תל"ם" של יאיר לפיד ו"כחול לבן" של בני גנץ ירוצו ברשימה אחת בראשות יאיר לפיד, כשבני גנץ מס' 2, ויתר המפלגות ללא שינוי, לאיזו מפלגה היית מצביע? וכאן התוצאות מעט שונות:  הליכוד עולה במנדט ל-31, ימינה עולה במנדט ל-22 ויש עתיד-תל"ם וכחול לבן בראשות יאיר לפיד עם 25 מנדטים. גוש הימין מוסיף עוד שני מנדטים. 

ואם הבחירות היו מתקיימות היום, וראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי היה מצטרף כמס' 2 לרשימת "יש עתיד-תל"ם" בראשות יאיר לפיד, ויתר המפלגות ללא שינוי, תוצאות הסקר נשארות אותו דבר לגבי הליכוד וימינה, אך יש עתיד-תל"ם רק עם 21 מנדטים.

באשר להתאמה לראשות הממשלה, בנימין נתניהו עדיין מוביל את הרשימה עם 33%, נפתלי בנט - 18%, יאיר לפיד- 13% ובני גנץ רק עם שבעה אחוזים. עם זאת, רוב המצביעים מאשימים דווקא את נתניהו בהקדמת הבחירות  (40%), כאשר את גנץ מאשימים רק 20% מסך המצביעים.