"חברת הכנסת מרב מיכאלי ובן זוגה ליאור שליין ניסו לחלק את מפלגת העבודה למין דבר כזה מלוכני, ששני בני זוג יהיו ברשימה בשיריונים", טענה אתמול השרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס על דוכן הכנסת. היום (שלישי) התייחסה חברת הכנסת מיכאלי לדברים בראיון ב-103FM. "לא ברור לי מה עובר על אורלי לוי", אמרה מיכאלי, שהדגישה כי בניגוד לאורלי לוי אבקסיס, היא נבחרה בפריימריז של מפלגת העבודה ולא שוריינה.

אורלי לוי-אבקסיס מתעמתת עם ח"כים מהשמאל בכנסת. צילום: ערוץ הכנסת

גולן: מהי תגובתך להאשמות?
"הגבתי אמש במליאה, לא היה ולא נברא. לא ברור לי מה עובר על אורלי לוי, צר לי לראות מה עובר על אורלי לוי אבל לא היה ולא נברא. אני נבחרתי בפריימריז, איתן כבל יכול להעיד על זה".

גולן: שליין ירוץ?
"צריך לשאול אותו. כידוע אנחנו במפלגות נפרדות. אורלי מבינה בשריונים והיא כנראה חושבת שכולם עושים כמוה, אבל לא. היה לי לעונג לרוץ בפריימריז בעבודה, אותם פריימריז שאני נאבקת לשמר. לשמור את הדמוקרטיה של מפלגת העבודה, את זכות הבחירה הבסיסית של החברות והחברים".

כזכור, השרה אבקסיס וחברת הכנסת מיכאלי, התמודדו יחדיו בבחירות לכנסת ה-22, ברשימת "העבודה-גשר" ולכנסת ה-23, ברשימת "העבודה-גשר-מרצ". בפריימריז שנערכו במפלגת העבודה לקראת הבחירות, נבחרה מיכאלי במקום הרביעי, אך לאחר החיבור עם רשימת מרצ, הורדה למקום השישי. השרה אבקסיס לעומת זאת, שוריינה במקום השני ברשימת "העבודה-גשר" ולאחר מכן במקום השלישי ברשימת "העבודה-גשר-מרצ".