אחרי פרישתו של חבר הכנסת גדעון סער מסיעת הליכוד והתפטרותו מהכנסת, מי שיתפוס את מקומו הוא חבר הכנסת ניסים ואטורי, שיושבע מחר (שני) במליאה. ואטורי, תושב הגולן, טרם נכנס באופן רשמי לתפקיד חבר כנסת וכבר עורר היום סערה בשידור חי, בתוכניתה של ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM. במהלך הראיון ציין שיש לו תואר במשפטים ממכללת שערי משפט, ולאחר מכן נשאל על תואר הד"ר שהציג בראיונות עבר ואי דיוקים לגבי עברו הצבאי. לאחר דין ודברים עם המגישה הוא החליט לרדת משידור, לא לפני שטען כי "העיתונאים השמאלנים מחפשים אותי ועוד לא הושבעתי לכנסת".

אתה צריך לשלוח פרחים לגדעון סער?
"עם כל הרצון להיכנס לכנסת, הנאום של גדעון סער עצוב מאוד ואני ברגשות חצויים".

תקפת את ליברמן בתוכנית ואמרת שהוא עושה הון פוליטי על תושבי הגולן לפני שנה. מה השתנה?
"שמחתי שהתקשרת כי קבענו לפעול בנושא של מיגון הצפון. ההשקעה במיגון היא הכרחית, זה לא פוליטי ואני מתכוון לדבר עם שר האוצר. ביקשתי כבר להצטרף לוועדות ולעלות הצעות לסדר כמה שיותר מהר. שר אוצר או ראש ממשלה לא יכולים להגיד שאין כסף ואם משקיעים כספים ביישובים צריך שכל יישובי הצפון ייהנו מזה".

ג'וש בריינר מהארץ כתב עליך כמה דברים שגרמו להרים גבה. בראיון עכשיו אמרת שאתה בוגר תואר ראשון במשפטים, אבל בפרסומי עבר טענת שאתה ד"ר למנהל עסקים.
"זה לא נכון. היה פרסום ישן מ-2008".

למה לי לא מצמידים תואר ד"ר? אני אשמח גם. 
" ב-2012 למדתי במכללה והוחלט במל"ג לא לקבל את התארים שנלמדו מאותה הארץ, אז הורדתי  את זה".

מדובר על מכללת UBL באוקראינה, אז למה הצהרת על זה בבית משפט באיזה הליך משפטי אישי שאתה ד"ר, חשבת שזה אמיתי? 
"זו היה טעות כנראה".

אתה שירת ביחידת חילוץ בחיל אוויר?
"הייתי מפקד חילוץ. תשמעי את יודעת מה לא יפה? העיתונאים השמאלנים מחפשים אותי. העט עוד לא יבשה ואני עדיין לא הושבעתי".

אתה קורא לי שמאלנית?
"הייתי מפקד צוות חילוץ ולא אמרתי לעולם יחידת חילוץ . כן פשטתי רגל כיו עברתי השתלת כלייה לפני חמש שנים. את רוצה לתת לי לדבר? בזה הסתיימה השיחה שלנו".