עימות מפתיע פרץ היום (ראשון) בטוויטר בין עיתונאי "כאן 11", עקיבא נוביק, לבין הקומיקאי גיא הוכמן, שנעצר בשבוע שעבר בדובאי בעקבות צילומים שערך בקניון במדינה.

נוביק פרסם הבוקר מאמר בעיתון הארץ, בו תקף את התנהגות התיירים הישראלים בדובאי, טען כי הם מוציאים שם רע לישראל, והקדיש חלק מהמאמר להוכמן: ״הסנונית הראשונה היתה ביקור הקומיקאי גיא הוכמן בדובאי בשבוע שעבר. הוכמן בא במטרה מוצהרת להביך את מארחיו, ובכישרון רב הצליח להיראות גרוע הרבה יותר מהם. אך נחת בשדה התעופה ומיד עטה גלאבייה וכאפייה ויצא בלא שיהוי למסע טבח ביחסים המתרקמים בין שתי המדינות״.

"עם להיטים כמו: "אתה מאפגניסטאן? אתם מאוד טיפשים", "פקיסטאן? אם לא תהיו חברים שלנו, תהיו פאקיסטאן" (משחק מלים שאני מתבייש להסביר מרוב שהוא עלוב). הוכמן חילק דגלי ישראל למקומיים שלא רצו בהם, עלב באדם על שהתקשה להגות פ' דגושה, והצליח להיעצר בקניון. זה היה חינני כנעיצת ציפורניים בלוח", המשיך נוביק, שגם צייץ את הדברים בטוויטר.

הוכמן ככל הנראה לקח ללב את הדברים, והשיב בציוץ עוקצני כלפי נוביק: "אתם רואים עקיבא נוביק, אני רואה - עמית סגל נטול כישרון". כשאחת העוקבות של הוכמן הציעה לו לחזור בו מדבריו, השיב: "לו יש כיפה, לי אין אלוהים. התקזזנו".