איש ההייטק והפעיל החברתי, עפיף אבו מוך סיפר מה העניין הגדול במצריים סביב הצילום המשותף של הזמר המצרי הפופולרי מוחמד רמדאן עם הזמר הישראלי עומר אדם, והמתקפה של העיתונאי המצרי מועתז מטר מערוץ אל-שארק שתקף את הזמר. הוא שוחח הבוקר (שלישי) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM ואמר: "התמונה עשתה לא מעט רעש בעולם הערבי, רמאדן חטף מעל ומעבר. מצרים לעולם לא תהיה כמו דובאי". 

מה הסיפור?
"העיתונאי המצרי מועתז מטר, שיש לו תוכנית פופולרית בערוץ 'אלשרק', המשדר מטורקיה, יש לו סיפור עם המשטר שם, והתמונה הזאת של השחקן מוחמד רמדאן עם עומר אדם עשתה לא מעט רעש בין אם זה במצרים ובעולם הערבי".

בוא נשמע טעימה מהדבר הזה.
"הבלאגן הוא מוחמד רמדאן השחקן המצרי, הוא חטף מעל ומעבר במצרים וזה היה צפוי אגב. מי שעוקב אחרי העולם הערבי, מה שקורה בדובאי לא יקרה במצרים וזה מובן למה. כי דובאי אף פעם לא נלחמת, אתה במרחק אלפי קילומטרים משם. אם תסתובב במצרים אין כמעט בית במצרים שאין בו בן שנפל במלחמה".

בטוח שיש.
"זה עובר מדור לדור, אני לא יודע מה יהיה בעוד עשרות שנים".

עומר אדם בדובאי (צילום באדיבות: איציק אוחנה כתב הברנז'ה והסלבס של 'כיכר השבת')

נלחמנו עם המצרים, אנחנו בעד שלום ומוכנים להמשיך הלאה ולהתקדם.
"הסכם השלום עם מצרים הפסיק מלחמה, הכדור הישראלי היחיד שנורה בדובאי היה נגד מבחוח, שהוא בכלל לא מהאמירויות". 

העיתונאי מועתז, מה הוא רוצה להוכיח?
"הוא אומר, 'תראו מה התגובות בישראל לגבי זה שהעם המצרי יצא נגד התמונה הזאת'. אגב, השחקן הורחק מאיגוד האומנים או משהו כזה, יש לו סדרה בחודש רמדאן, מדובר במיליונים והולכים להוריד לו אותה, הכל בגלל התמונה. שם אומרים  - 'זה קו אדום מבחינתנו'. מי שעוקב אחרי העולם הערבי לא אמור להיות מופתע".

הוא מופתע שגם בלבנון לא אוהבים אותנו.
"מה עדיף? הסכם שלום קר עם מצרים או לבטל את ההסכם"?

אני רק אומר שיתאפסו על עצמם, אנחנו לא אסקופה נדרסת.
"מה הקשר? שמעתם את הקטע של השקשוקה?"

כן שגנבנו גם את זה.
"בדיוק, כל מי שמגיע מישראל הוא חלק מ'צבא הכיבוש', ולעומר אדם גם כן קראו 'החייל הישראלי'".