המורשע ברצח גדי ויכמן בשנת 2012 בבאר שבע, עדן אוחיון, הגיש היום (רביעי) בקשה למשפט חוזר. הוא הורשע ברצח בעקבות אירועים שהתרחשו בליל שישי, ה-5 במאי 2012, בפארק ציבורי בשכונת נווה זאב בעיר ועל פי כתב האישום, האירוע החל בשל רעש בפארק הסמוך למקום המגורים של המנוח. כמו כן, בשנת 2015, דחה בית המשפט העליון דחה את הערעור שהגיש אוחיון על הרשעתו ברצח ויכמן, ונקבע כי ישאר במאסר עולם.

השתלשלות האירועים החלה כאשר מיכל, אלמנתו של גדי, ביקשה להרדים את ילדיה הקטנים ופנתה לאוחיון והחבורה שעמו לשמור על השקט, ובתגובה זה קילל אותה. כששב ויכמן לביתו, הוא ירד לפארק הציבורי שבו שהו אוחיון וחבריו, סמוך לשעה 2:15 לפנות בוקר, ונגח בפניו של אוחיון. בתגובה, שלף אוחיון סכין ודקר את ויכמן למוות. אוחיון נעצר לאחר כמה ימים, וטען להגנה עצמית.

אלמנתו סיפרה בעבר: "בעלי נהג לעבוד בעברו עם נוער בסיכון. ערב אחד ניסינו להרדים את בתנו אך נתקלנו ברעש חזק של נערים שבילו בגינה הציבורית. בעלי ירד לבקש שקט ועקב סירובם של הנערים החליט להזמין משטרה. כשראיתי שבעלי לא שב והרעש לא נפסק ירדתי והצטרפתי אליו, ולפתע הבחנו ברוצח, עדן אוחיון, מסתער עליו. לא דמיינתי שאראה את בעלי נרצח מול עיני באותו הרגע, יום לפני שחגגנו יום הולדת לבתנו. ראיתי את הדבר הכי יקר שלי נרצח אל מול עיני בחוסר אונים שאין כמותו".