ככל שמתחזקת האפשרות שישראל תלך לבחירות נוספות, בפעם הרביעית בשנתיים, הולכים וצצים שמות נוספים של אישים בכירים כמי שעשויים להתמודד בבחירות במסגרת חדשה או בקיימת. אחד השמות שעולים באופן תדיר הוא זה של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שכבר זמן רב מוזכר כמי שעשוי לעזוב את עיריית תל אביב ולהצטרף לפוליטיקה הארצית.

גדעון סער ויפעת שאשא ביטון במסר משותף לאחר הודעת ההצטרפות

הבוקר כתב חולדאי בטוויטר מה שנראה כרמז על עתידו: "המדינה בדרך לסגר נוסף כי ביבי פארטצ׳ והממשלה לא מתפקדת. אבל לא להתייאש... בקרוב...".

כזכור, כבר לפני כמה חודשים דווח על כך שחולדאי עתיד להקים מפלגה חדשה יחד עם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט. מאז האפשרות הזו לא נידונה כל כך, אבל בסקר של חדשות 12 ביום שלישי קיבלה מפלגה בראשות ראש העירייה ארבעה מנדטים. כעת השאלה הגדולה היא האם חלדאי אכן ירוץ במסגרת עצמאית, או שמא יצטרף לאחת ממפלגות המרכז-שמאל כמו יש עתיד או כחול לבן.

בתחילת אוקטובר אמר חולדאי בראיון לחדשות 12 כי בכוונתו להשתלב בחיים הפוליטיים: "כשיהיו בחירות אני אהיה שם", הבטיח. "אני לא יודע עם מי או איך, אני עוסק בבעיות הביורוקרטיות שיאפשרו לי להיות שם כשיבוא העת". הוא אף ציין כי "אם אראה שהיותי מספר 2 תורם להחלפת השלטון האיום הזה התשובה היא כן".