בבוקר שלמחרת פיזור הכנסת והידיעה על הליכה למערכת בחירות נוספת, פתחו הבוקר (רביעי) בן כספית וינון מגל את תוכניתם ב-103FM בשיחה על קטע ישן מהסרט "כל אנשי הקמפיין" שהפיקה ענת גורן על בחירות 2006, בו נראה כספית חוזר ברדיו על דברים שאמר לו גדעון סער, אז ח"כ בליכוד, בתדרוך.

בן: אני מבין עם מי יש לי עסק, אני לא רוצה לכנות אותך בשמות, זה לא יפה.
ינון: אתמול עצבנת אותי קראת לי 'שופר'. אמרתי לך 'אתה שופר של גדעון', אמרת 'אתה שקרן, אתה נלעג'. אני רוצה להשמיע לך קטע מהסרט של ענת גורן, גדעון סער מתדרך עיתונאי בכיר, בוא נשמע איך זה נשמע.

בן: מחיאות כפיים. אנשים לא יודעים על מה מדובר. אני אספר, לדעתי גם אתה לא יודע במה מדובר. אתה יודע על מה הוא תדרך אותי? אז בזמנו כשהסרט יצא הייתי מאוד גאה. עכשיו הבקעת כזה גול עצמי, אתה הרי מגדף את שלושת הפרשנים – עמנואל רוזן, עקיבא אלדר ואני, מה שאני עשיתי בשידור הזה לא הייתי השופר של גדעון סער אלא של נתניהו. זה בחירות 2006 אני מדבר על נתניהו.
ינון: גדעון מתדרך אותך.

בן: אני רוצה לגלות לך משהו שכנראה אחרי 30 שנות עיתונות לא גילית, כל היום מתדרכים אותי, מתדרכים אותי בוקר, צהריים, ערב ולילה. העבודה שלי בנויה ממאות שיחות בחודש עם הפוליטיקאים. לא כעסתי על דרוקר וזוגתו באירוע הזה, לפני כל שידור בגלי צה"ל, גם בבוקר, עשיתי שיחות".
ינון: למה דרוקר התנצל?

בן: הוא התנצל גם בשמה, זה נתפס כפגיעה בי.
ינון: קצת שוביניסטי, לא?

בן: לא, בסוף אני חבר שלו. דרוקר ואני, היה בינינו לפני הרבה מאוד שנים דם רע, הוא היה הסגן שלי במעריב, הוא עזב את מעריב קצת בתחושה לא טובה, והוא התגולל עליי קצת בשנים שאחרי זה, וזה עבר מזמן. אני מוצא את עצמי היום בלילות מגונן עליו בטוויטר. אני מאוד גאה בקטע הזה עשיתי עבודה, בליכוד של נתניהו 2006 אף כלב מת לא נגע באיש עם מקל של 4 מטר".
ינון: היית שופר של נתניהו?

בן: בדיוק.
ינון: *צוחק*

בן: "אם אתה שואל ברצינות, זו הייתה הוכחה אולטימטיבית שהגן שלי, החולני קצת, של ללכת עם האנדרדוג עובד. ביבי, לא הייתי חבר שלו אף פעם, אבל הוא היה הילד הכי מסכן בשכונה. אתה זוכר כמה מנדטים הוא הביא בבחירות האלה? 12 כשישראל כ"ץ מקום 12 התנדנד עד הרגע האחרון, חיכה לקולות הימאים".
ינון: על לימור לבנת אמרו אז שעדיף שהיא לא תעבור, 'היא רק עושה נזק בקמפיין', אבל לא משנה.

בן: אין לי מושג מה אמרו, את הנזק בקמפיין הזה עשה בעיקר ביבי כי הוא שילם מחיר יקר על מה שהוא עולל לחרדים ולימין".
ינון: בשורה התחתונה?

בן: שנינו שופרות.