ג'ודי שלום ניר מוזס שוחחה הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל על ההתפתחויות האחרונות בשדה הפוליטי. בראשית השיחה היא נשאלה האם סילבן יכול להצטרף לגדעון סער, והשיבה ב-103FM: "לא, אין מצב, כמו שלא עבר לקדימה. קטונתי מלפרש אותו, הליכוד זה היה ונשאר הבית שלו".

סרטון של המפלגה החדשה של גדעון סער

ינון: "מה את חושבת על הצעד של גדעון?"
ג'ודי: "אני חושבת שגדעון עשה מעשה מאוד אמיץ, אני חושבת שהגיעו מים עד נפש. אני לא הולכת להצביע עבורו. אני מחכה למפלגה שבאמת יהיה אכפת לה מאנשים שלא פוליטיקאים, אולי למפלגת עצמאים".

בן: "את תזרקי את הקול".
"לא אזרוק את הקול שלי, אני חושבת שיש המון כמוני".

ינון: שלח?
"לא יודעת, אני חושבת שעפר שלח מתמחה באגו, לא התחברתי לעפר שלח".

בן: מה הצבעת בפעם הקודמת?
"כחול לבן".

בן: כמה מטומטמת הרגשת?
"בהתחלה הרגשתי מאוד מטומטמת, אני מאוד מחבבת את משפחת גנץ ולשם כך התכנסנו". 

בן: בואי נגיע לזה.
"הסיבה העיקרית שלא אצביע לגדעון סער זה הנדל והאוזר, אני חושבת שבגלל שני האנשים האלה גנץ לא הצליח להקים ממשלה שתחליף את ביבי, אז אני לא מאמינה לאף מילה שהם אומרים. יכול להיות שהייתי שוקלת כן להצביע לגדעון כי הדעות הימניות שלו דומות לשלי אבל עם שני אלה אין סיכוי שאצביע לגדעון. בעניין משפחת גנץ, אני חשבתי שזה (עובדה) היה קצת מוגזם, אני לא רואה רלוונטיות ברמזים, בזיקות הרומנטיות האלה שהיה או לא היה לבני גנץ. גם אם הנשים השפיעו, את עומר מינו כשרה ואני חושבת שהיא מאוד ראויה. אני חושבת שזה (עובדה) לא היה מתאים, אני חושבת שיש מספיק דברים להגיד על בני גנץ מלבד להיכנס לחיי הרומנים אם היו או לא היו שלו. זה לא לעניין לפגוע במשפחה הזאת".

בן: הדעה שלך לגיטימית, אבל אם הייתה השפעה על החלטות הרות גורל?
ג'ודי: "הדברים הכי חשובים והדברים הבאמת לגיטימיים בגללם כחול לבן לא הרכיבה ממשלה, קוראים להם יועז הנדל וצביקה האוזר, אלה הסיבות העיקריות והחשובות, כל שאר הדברים הם סוג של רכילות צהובה ולא מעניינת. זה לא לגיטימי ולא פלילי ולא שום דבר בעייתי".

ינון: מה לגבי מה שמצטייר פה?
ג'ודי: "הבחורה הזאת מאוד ראויה, גם לאפי נווה שאני לא סובלת אותו עשו עוול גדול מאוד כיוון שהיחסים שלו עם אותה שופטת התחילו לפני שהיא חשבה או חלמה להיות שופטת והיא שופטת מצוינת הייתה. אני לא חושבת שזה בכלל קריטי, אני חושבת שכנראה שהבחורה הייתה שווה והיא מונתה לשרה ובני גנץ באיזה שהוא מקום עשה מעשה הרואי שהקריב עצמו לטובת מה שחשב טובת עם ישראל. הוא טירון פוליטי וזו הבעיה היחידה. במקום לקחת אנשים שיעשו איתו הסכמים הוא לקח אפסים שאין להם מושג בפוליטיקה, פוליטיקה זה מקצוע כמו שרמטכ"ל זה מקצוע והם לא הבינו את זה".