ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, הודיע הבוקר (שני) על הצטרפותו למפלגת "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער. יצחק הלוי ישולב בעשירייה הראשונה של המפלגה, ויהיה חבר הכנסת הראשון מאילת. יצחק הלוי יוכל להישאר בתפקידו עד ליום הבחירות לכנסת.

בתוך כך, ממלא מקום ראש עיריית אשדוד, גבי כנפו, הודיע גם הוא על עזיבת הליכוד לטובת סער. בפייסוק כתב כנפו: "אני קורא לכל חבריי שמאמינים בדרכי ובגדעון סער, הצטרפו אלינו ויחד נביא תקווה חדשה לישראל".

סרטון של המפלגה החדשה של גדעון סער

"דווקא כשאנחנו זקוקים יותר מכל לשיקול דעת, להחלטות מושכלות, אנו עדים לחוסר ניהול במקרה הטוב, וניהול גרוע במקרה הרע, והסגר השלישי שאנו נכנסים אליו היום הוא ההוכחה לכך. הציבור מאוכזב מהממשלה הנוכחית ומהעומד בראשה וזקוק לתקווה חדשה. גדעון סער הוא מנהיג אמיץ, ויש לו את היכולת להוציא את ישראל מהמשבר. גדעון סער הוא המתאים ביותר להיות ראש הממשלה, ולהביא תקווה חדשה לישראל", אמר הלוי.

מאיר יצחק הלוי מצטרף לגדעון סער (צילום: מפלגת תקווה חדשה)
מאיר יצחק הלוי מצטרף לגדעון סער (צילום: מפלגת תקווה חדשה)

״את חברי, מאיר יצחק הלוי אני מכיר כבר קרוב לעשרים שנה. הוא אדם בעל ניסיון עצום ורקורד עשיר של עשייה, הקדיש את חייו למען העיר אילת שהוא עומד בראשה למעלה מ-17 שנים. הוא הזניק את מערכת החינוך שלה, הפך את העיר לבירת התיירות של ישראל, הפיח בה תנופת פיתוח גדולה ובסס את חזון העיר כשער הכניסה הדרומי של ישראל", אמר גדעון סער.

"ראיתי מעט מאוד ראשי ערים שנאבקו מכל הלב למען עירם ותושביהם כפי שראיתי את מאיר עושה לאורך השנים. מאיר הוא שותף אמיתי לדרך, ואנו חולקים חזון משותף של העצמת הרשויות המקומיות, חיזוק הפריפריה, מחויבות לחינוך ולהזנקתו, ממלכתיות, סובלנות ואחדות. מאיר תמך בעקביות בי ובדרכי הפוליטית במהלך כל השנים, ואני שמח מאוד על הצטרפותו לנבחרת ״תקווה חדשה״ לכנסת ה-24. ברוך הבא!", הוסיף סער.