בראיון שערך הערב (שני) בגלי צה"ל תקף יו"ר ימינה, נפתלי בנט את התנהלות הממשלה עם משבר הקורונה, ואף הפתיע כאשר אמר כי ״כתבי האישום של נתניהו הם לדעתי לא השיקול. חד משמעית יש רדיפה משפטית נגדו ולא שיניתי את דעתי״. לאחר מכן מיהר להבהיר כי החיסונים לא מורידים מנתניהו את האחריות על הכישלון בשנה האחרונה. 

נפתלי בנט תוקף את נתניהו בנאום פתיחת מושב הכנסת (צילום: ערוץ הכנסת)


"אני יודע שיש אובססיה סביב רק ביבי ורק לא ביבי. זה הביא אותנו ארבע פעמים לאותו מקום - שום מקום. עכשיו, האם אני חושב שנתניהו תרם רבות למדינת ישראל? כן, האם אני חושב שהוא צריך לסיים את תפקידו? כן, האם אני חושב שהוא שטן ואוייב המדינה? ממש לא. מי שיחליט זה הציבור ואני לא בא ופוסל ציבור שלם", הוסיף.

כאשר נשאל על כוונתו להתמודד בבחירות כראש הממשלה, אמר: "הציבור ישאל את עצמו מי פעל למענו בשנה האחרונה ואיפה היו האחרים ומה הם עשו בשנה האחרונה, מה כל החבורה של העסקנים עשו בשנה האחרונה, ולכן הסיבה שאני חותר ומתכוון להיות ראש הממשלה הבא זה לחלץ אותנו מהבחבשת הבלתי פוסקת של הפוליטיקה ומעגל הבחירות האינסופי וההוא מחרים את ההוא, זה לא מעניין אף אחד". 

בנוסף, תקף את אלקין ואת צעדיו כאשר אמר כי "אלקין פיצל את משרד התשתיות והאנרגיה, ואז פירק את משרד החינוך לחלקיקים. מה הוא עשה עם משרד המים ותנועות הנוער? כלום" והצהיר כי הוא רוצה את ח"כ בצלאל סמוטריץ' ברשימה בבחירות הקרובות. "נניח בצד את כל העניינים במחלוקת עד שנחלץ את ישראל". 

"הקדשתי את השנה האחרונה למאבק בקורונה ועבודה יומיומי רצינית ועמוקה כדי להציל אנשים מחורבן כלכלי, לא בשביל הקולות. הפוליטיקה היא האמצעי למטרה והמטרה היא לדאוג לאזרחים ולעם שלי", דאג להדגיש.