ברקע העלייה בנתוני התחלואה ברחבי הארץ, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (חמישי) לביקור במתחם החיסונים לקורונה של קופת חולים כללית בעיר טירה, במהלכו מסר הצהרה לתקשורת וקרא לכלל האזרחים להתחסן מפני הנגיף.

"אני שוחחתי 13 פעמים עם מנכ''ל פייזר וכמה פעמים עם מנכ״ל מודרנה, שאלתי אותם מדוע אנשים לא מתחסנים והם השיבו שאין שום סיבה שלא יתחסנו. בפרוטוקולים רואים 95% הצלחה בשני החיסונים. זה בטוח, נותן לנו את ההגנה, נותן למשפחה שלנו את ההגנה, נותן למדינה שלנו את ההגנה", אמר נתניהו.

,הבאנו לפה מיליוני חיסונים, יותר מכל מדינה אחרת בעולם באופן יחסי לאוכלוסיה, והבאנו אותם לכולם: יהודים וערבים, דתיים וחילונים.  כולם יכולים וצריכים להתחסן. זה ייתן לנו את האפשרות לפתוח שוב את המסחר, בתי הקפה והמסעדות, אנשי העסקים יוכלו לטוס לעשות עסקים בדובאי כעת שיש לנו הסכם שלום איתם ונוכל לקיים חתונות בטוחות. אפשר לצאת מזה, רק זריקה קטנה ונוכל לחזור לחיים".

"יש לי בקשה מכולם: בואו להתחסן. תעאלו תיטאעמו (تعالوا تتطعموا - לכו להתחסן) בואו להתחסן ולהחזיר את החיים למסלולם, זה מה שצריך לעשות", קרא. "היעד שלי הוא להגיע ל-5.5 מיליון מחוסנים, זה מספיק כדי לגמור עם זה. יהיה מספיק גם ל-9 מיליון אזרחים, והאמת יהיו יותר. אני מברך אתכם שבאתם להתחסן ומקווה שיבואו עוד הרבה".

"תודה לקופת החולים כללית ולשאר קופות החולים שעושות עבודה פנטסטית. אני מביא את החיסונים ואתם נותנים את החיסונים. בכל העולם נדהמים מישראל, כותבים שישראל היא פלא. אנחנו יוצאים מזה ביחד".

בנימין נתניהו מבקר בטירה (צילום: תומר אפלבאום)
בנימין נתניהו מבקר בטירה (צילום: תומר אפלבאום)

בנימין נתניהו מבקר בטירה (צילום: תומר אפלבאום)
בנימין נתניהו מבקר בטירה (צילום: תומר אפלבאום)