יו"ר "התקווה החדשה", גדעון סער, הודיע הערב (שבת) כי עו"ד מיכל דיאמנט, נכדתו של ראש הממשלה השביעי יצחק שמיר, מצטרפת לשורות המפלגה. בהודעתו אמר: "היא תצטרף לנבחרת לכנסת ה-24, ותשתלב בצוות המכין את התוכנית החדשה לרפורמות במערכת המשפט, ותתמקד בנושא זכויות האזרח בחקירה ובמשפט". 

"היא אשה עם השקפת עולם סדורה, המבינה לעומק את חשיבות אחדות העם כערך וכיסוד בעוצמה הלאומית שלנו. היא בעלת נסיון של כ-12 שנים במשרדי עו"ד גדולים והתמחתה בניהול תיקים גדולים ומורכבים, בעיקר בתחום הכלכלי". דיאמנט היא בעלת תואר ראשון במשפטים ובניהול ותואר שני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. כיום, משמשת כחברת הועד המנהל בעמותה להנצחת מורשת לוחמי חירות ישראל (לח"י).

עו''ד מיכל דיאמנט יחד עם סבה, ראש הממשלה השביעי יצחק שמיר (צילום: באדיבות המשפחה)
עו''ד מיכל דיאמנט יחד עם סבה, ראש הממשלה השביעי יצחק שמיר (צילום: באדיבות המשפחה)

עם הודעה הצטרפותה סיפרה עורכת הדין: "אני מאמינה בלב שלם שבגדעון סער יש את כל אלו - אינטגריטי, הגינות, ערכיות ואידיאולוגיה אמיתית. אני מאמינה שיש לו את הכישורים, העוצמה ויכולת המנהיגות הדרושים על מנת להנהיג את מדינת ישראל בעת הזו. לכן, קיבלתי החלטה, לא  בקלות אבל באמונה שלמה, לעזוב את מפלגת הליכוד ולהצטרף למפלגת תקווה חדשה".

היא הוסיפה: "זכיתי להיות נכדתו של ראש הממשלה השביעי של מדינת ישראל, יצחק שמיר, לגדול לצדו, לספוג את מורשתו ולהתחנך לאור סט הערכים שהנחיל לי ולמשפחה כולה. מכל אלו התגבשה גם תפיסת עולמי ולפיה תפקיד ראש הממשלה של מדינת ישראל צריך להיות מונע מעקרונות ואידאולוגיה ולא רק משיקולים פוליטיים". 

"כאשר סבי נשאל בעבר מי לדעתו צריך לכהן כראש הממשלה אחרי נתניהו, הוא השיב: "חשוב שייבחר אדם שהאינטגריטי שלו יישמר גם לאחר שיזכה בתפקיד הנכסף של ראש הממשלה במדינה היהודית", סיפרה.

עד כה הצטרפו למפלגה בראשותו של סער: ח"כ יפעת שאשא ביטון, ח"כ מיכל שיר, ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, השר לשעבר זאב אלקין, ח"כ יועז הנדל, ח"כ צבי האוזר, ח"כ שרן השכל.