בית המשפט המחוזי קיבל היום (ראשון) את העתירה שהגישה ח"כ מרב מיכאלי נגד החלטת ועידת מפלגת העבודה לבטל את הפריימריז לראשות המפלגה לקראת הבחירות הקרובות. בהמשך הודיעה מיכאלי כי תתמודד על תפקיד יו"ר המפלגה: "לא למחטף, לא לעסקנות. כן לדמוקרטיה, כן לפריימריז בקרב המתפקדות והמתפקדים. אני מודיעה על התמודדותי על תפקיד יו״ר מפלגת העבודה. כי הגיע הזמן להחזיר את האמת לפוליטיקה".

מדובר במכה עבור יו"ר המפלגה, עמיר פרץ, שהודיע לא מכבר כי לא יעמוד בראשות המפלגה בבחירות, אך דווח כי הוא מנסה לגייס מועמד חיצוני לראשות המפלגה תמורת תמיכה במועמדותו של פרץ לנשיאות המדינה. ממפלגת העבודה נמסר: "פסק הדין יילמד ותתקבל החלטה בהמשך".

"התעללות, עונשים והשפלות": כל הפרטים על התביעה שהוגשה נגד מרב מיכאלי

החלטת המחוזי על הפריימריז בעבודה by מעריב אונליין on Scribd

"ניצחנו. בית המשפט המחוזי קיבל את העתירה שלנו, ביטל את הניסיון של ראש המפלגה לבטל את הפריימריז, והגן על זכותןם של חברות וחברי המפלגה לבחור מי ייצגו אותןם. עכשיו חובה לקיים פריימריז למפלגה באופן מיידי", אמרה ח"כ מיכאלי.

"לפני קצת יותר מחודש עמיר פרץ ואיציק שמולי ניסו לבצע מחטף ולהפוך את מפלגת העבודה לדיקטטורה בלי פריימריז. הם נכשלו. הדמוקרטיה ניצחה, האמת ניצחה, הצדק ניצח, אנחנו ניצחנו", הוסיפה.

"זה לא היה קרב פשוט. מול מנגנון משומן, עתיר כח אדם ושליטה מוחלטת במשאבי מפלגת העבודה, השגנו את הצדק שכל כך היה מתבקש להשיג. המאבק הזה הוא מאבק של חברות וחברי מפלגת העבודה, ובעצם של כל מי שאכפת לה או לו שמדינת ישראל תמשיך להיות דמוקרטיה ושהפוליטיקה שלנו תהיה נקייה ואמינה", המשיכה מיכאלי.

את ח"כ מירב מיכאלי ייצגו עוה"ד יוסי אשכנזי ואור דיסקין, ממשרד הרצוג פוקס נאמן.