שר הדיגיטל, ח"כ דודי אמסלם, תקף הערב (ראשון) בחדשות 13 את העיתונאים שראיינו אותו ואת היועמ"ש, אביחי מנדלבליט, בגין מה שהוא כינה "תפירת תיק", על רקע השינויים שעשתה הפרקליטות בכתב האישום בתיק 4,000. הוא הדף את הטענות העולות בכתב האישום ואמר מילים קשות מאוד למראיין: "מנדלבליט משקר את הציבור, ועושה באמצעות החברים שלך שטיפת מוח לכל הציבור".

לאחר מכן, רביב דרוקר עימת את אמסלם עם עדויות של מנכ"ל משרד התקשורת באותה התקופה, שלמה פילבר, ואמר כי "עד המדינה מספר שנתניהו אומר לו למתן את הירידה, ובעקבות בקשות נתניהו, פילבר אומר בעדותו שהוא לא היה רגולטור טוב בגלל שיקולים זרים". בעקבות זאת, התפתח ויכוח בין השניים, בו הטיחו זה בזה האשמות. "מר דרוקר, אתה משקר. תשאל את המומחים במשרד התקשורת. תראי את הבלוף שהוא מספר פה".

לאחר מכן, אמסלם נשאל על הנאומים האגרסיביים שהוא נושא מעת לעת בכנסת, כמו "נאום המניאק", והשיב כי "קודם כל אני ציטטתי את מנדלבליט, אני רציתי להעצים את שאמר. למה אתה לא שואל את מנדלבליט על האמירה הזאת? למה הוא לא כאן כל ערב?" הוא לא חסך שבטו גם מגדעון סער וזאב אלקין, חברי המפלגה שהקים הראשון, "תקווה חדשה": "אין כאן אידאולוגיה. יש פה שאני אנשים שמחפשים סידור עבודה. אם גדעון סער היה שר הביטחון הוא לא היה עוזב".
לבסוף, בהמשך לאווירה הכללית שעוברת על הליכוד בימים האחרונים, הוא קרץ לבוחר הערבי-ישראלי ואמר כי "אנחנו בליכוד מפלגה שחורטת על דגלה את זכויות האדם והאזרח. מבחינתי, אזרח זה אזרח, אם הוא יהודי, ערבי או צ'רקסי. יש הבדל אם אתה מקים איתם קואליציה על רקע מדיני, או על הרקע האזרחי. תשאלי את אחמד טיבי כמה שיתופי פעולה קידמתי איתו. תראי כמה עשיתי למען המאבק בפשיעה הערבית, נתניהו קידם תכנית למגזר של למעלה משבעה מיליארד שקלים, הוא נתן לאוכולוסייה הערבית הכי הרבה".
כזכור, במרכז "תיק 4,000" עומדות החשדות בדבר קשרים פסולים בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ליו"ר דירקטוריון בזק לשעבר, שאול אלוביץ'. על פי החשד, הייתה השפעה במרמה על הוועדות הבלתי תלויות שהקים דירקטוריון בזק כדי לאשר עסקאות בעלי עניין עם חברות אחרות שבשליטת אלוביץ'. העסקה המדוברת, היא רכישת מניותיו של אלוביץ' בחברית "YES" על ידי "בזק", בתמורה לכך שאותו אלוביץ', בעל השליטה גם בחברת החדשות "וואלה NEWS", יספק סיקור תקשורתי וחדשותי אוהד לנתניהו ומשפחתו.