ראש המוסד וחבר הכנסת לשעבר דני יתום צפוי להודיע על הקמתה של מפלגה מרכז-ימין חדשה במסגרתה ירוץ בבחירות הקרובות לכנסת, כך נודע הבוקר (שני) ל"מעריב". יתום ירוץ לכנסת בראש רשימה עצמאית שבמרכז האג'נדה שלה יעמוד נושא הטיפול הראוי בוותיקי ישראל, ואליו צפויים להצטרף שלמה מעוז, רחל אדטו, פרופ' אסא כשר ואחרים.

יתום התייחס לדיווחים ביום שבת כאשר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לכל המפרגנים, תודה גם לכל המנקצים. נהיה ממוקדים, נהיה ענייניים, נהיה מקוריים. עדכונים בקרוב".

בתוך כך התראיין הבוקר חברו הטוב של יתום, המוזיקאי והקומיקאי ננסי ברנדס לגלי צה"ל, שם התייחס לדיווחים אודות חזרתו של יתום לפוליטיקה וחשף האם גם הוא מתכוון להצטרף לשורות מפלגתו.

אתה יודע לעשות שלאגר מוזיקלי, אבל גם פוליטי?
"בוא נרגע. אני טיפוס א-פוליטי לחלוטין, כל הקשר שלי לסיפור הזה הוא לדני יתום, ואנחנו חברים מאוד טובים. הקשר שלי עם דני הוא בכל מיני אירועים, אני מנהל שבתות תרבות. אני יודע שדני הוא מנהל של תנועה לאזרחים ותיקים וככה התקבלתי, אני נורא מצטער להרוס לכם את הבוקר".

ננסי ברנדס (צילום: ראובן קסטרו)
ננסי ברנדס (צילום: ראובן קסטרו)

ברנדס התייחס לאחר מכן למבצע החיסונים לנגיף הקורונה ואמר כי "בפאן הרציני, באמת שאני התחסנתי ואין לי שום חרדה. אני מצטער שאני הולך לאכזב אנשים, אני מסדר את החיים בצורה כזאת שאני נהנה מהם". 

אם תכנס לכנסת אתה לא תחזור להגיד משפטים כאלה.
"אני בטוח, אז למה באמת? זה הכל חדש. הקשר שלי עם דני הוא חברי. אתם יודעים יותר ממה שאני יודע".