יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, התבטא היום באופן מעורר מחלוקת לאחר שהשווה, לכאורה, בין המפגינים שפרצו אמש לגבעת הקפיטול בבירה האמריקאית וושינגטון, לבין המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

חבר הכנסת זוהר כתב בטוויטר: "שאלה שמטרידה אותי: מה יותר חמור ופוגע בדמוקרטיה? הסתערות אלימה של אזרחים אמריקאים על בניין הקפיטול בוושינגטון, או הסתערות אלימה של אזרחים ישראלים על בית רה״מ בירושלים? אובייקטיביות היא תכונה חשובה, אני מציע לתקשורת וליריבים הפוליטיים שלנו לנסות ולאמץ אותה מדי פעם".

זוהר התייחס להפגנה של המוחים נגד נתניהו בכניסה למעון רה"מ בבלפור, במסגרתה מאות מפגיגינים חסמו את הכניסה האחורית למעון, בפינת הרחובות בלפור וסמולנסקין, אשר מדי מוצ"ש בזמן ההפגנה, חוסמת המשטרה את הגישה אליה. המפגינים נשאו לפידים בוערים והניפו שלט עם הכיתוב "מצור על בלפור". כוחות משטרה עיכבו או עצרו 11 מפגינים שהפרו את הסדר.

בתגובה לדברים של זוהר אמרו בתנועת המחאה נגד נתניהו, "קריים מיניסטר", כי "מיקי זוהר הוא חייל בכיר בארגון הפשע של נתניהו שלא מפסיק להסית ולשקר. ההשוואה בין הימין האמריקאי האלים למפגינים שומרי חוק מופרעת אפילו בסטנדרטים המעוותים של טופז לוק. המפגינים מעולם לא ניסו לפרוץ למעון, אך נראה שהעיסוק האובססיבי של מכונת התעמולה של בלפור בהפגנות הולידו שיא חדש של הזייה ופייק ניוז. ביבי, לא יעזרו ההסתה והשקרים. אנחנו נחושים ולא נעצור עד שתלך".