ההסתערות האלימה על הקונגרס בוושינגטון, במהלכה נהרגו שוטר וארבעה מתומכיו של נשיא ארצות הברית היוצא דונלד טראמפ, הובילה את יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן לומר בריאיון שהעניק אמש בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 כי לא ירחק היום בו יקרה אירוע בסדר גודל כזה גם בישראל ביוזמת ראש הממשלה בנימין נתניהו. ליברמן התייחס הבוקר (ראשון) לדברים בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ואמר כי "נתניהו רוצה לשמור על השלטון. גם אם הוא יפסיד את הבחירות, הוא לא מתכוון להודות בזה. אין לי ספק שהוא יקרא לתומכים לצאת החוצה".

בפתח דבריו אמר ליברמן כי "ברור שכל מה שקרה בקפיטול זה כאין וכאפס למה שיהיה פה. אצלו הם רוצים לגנוב שלטון ונתניהו רוצה לשמור על השלטון. אני מכיר היטב את נתניהו, זה התסריט שהוא בונה ומתכנן".

הוא הוסיף כי הוא "משתדל שנבנה בלוק של אותן ארבעת מפלגות שחתמו הסכם עודפים, והוא ינהל את המו"מ, אני מקווה שעוד כמה מפלגות יצטרפו, חייבים להחליף את השלטון. אני חושב שבמקביל למערכת הבחירות צריך להדק את הקשר בין ׳ימינה׳, גדעון סער, ׳יש עתיד׳ ו׳ישראל ביתנו׳, אני מקווה שיום לאחר הבחירות נכריז שזה הבלוק שינהל את המשא ומתן ביחד ונמליץ ביחד. רק ככה אפשר להחליף את השלטון, וכשאני מדבר על זה, זה לא רק להחליף את נתניהו, אם גפני ממשיך לשבת על ברז הכסף כיו"ר ועדת הכספים לא עשינו כלום, אם לא מחליפים אותם לא עשינו כלום. זה לא רק כן או לא נתניהו".

על שיעורי התחלואה המרקיעים שחקים במגזר החרדי אמר יו"ר "ישראל ביתנו", כי "התחלואה במגזר החרדי היא פי חמישה, במגזר הערבי פי שלושה ושם יש מינימום אכיפה, כשרובה היא על חוף הים בתל אביב וזה נטו יחסי ציבור. צריך להבין שהשבוע הוא קריטי. השאלה פה הרבה יותר מהותית - מי מנהל את המדינה? כשראש הממשלה מתרפס בפני עסקנים חרדים, הוא מחליט עבור הממשלה ומחליט עבור כולנו. ראש הממשלה מתקשר לעסקנים חרדים ובאמת מתרפס, מתחנן, 'תשתפו פעולה, תסגרו. חייבת להיות אכיפה אחידה.

כשאנו רואים אותו קצין משטרה מרכין ראש בפני פורעי חוק בביתר עלית ועוד מבקש מהם ברכה, זה הכל. כשראש הממשלה מתרפס, מתחנן, מול עסקנים חרדים - זו רוח המפקד. כל מה שהוא משדר הוא שצריך לרצות אותם, ומי מנהל את המדינה, ממשלה או רבנים? אם היו מטילים קנסות על אותם מוסדות לימוד ושוללים מהם את הקצבאות, בלי שוטר אחד הכל היה מתנהל. אין קנס אחד שהמוסדות החרדים שילמו על כך שהם מצפצפים על ההנחיות".

לאחר מכן תקף ליברמן את ראש הממשלה ואמר כי "אצל נתניהו הכל משועבד להישרדות הפוליטית האישית שלו, הוא מנצל בצורה צינית את הקורונה, החיסונים, השב"כ וההפגנות. כולנו בני ערובה של ההישרדות הפוליטית שלו".