סקר מנדטים שפורסם הבוקר (שני) בתוכניתם של ניסים משעל וענת דוידוב ב-103FM מראה כי על פי תמונת המצב הנוכחית, סיכוייו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להרכיב קואליציה נמוכים במיוחד.

נתניהו מקבל את משלוח החיסונים לקורונה של פייזר בנתב"ג

על פי הסקר, הליכוד זוכה ל-27 מנדטים - ירידה לעומת הסקרים האחרונים. תקווה חדשה זוכה ל-17 מנדטים, ואחריה ימינה עם 14 מנדטים ויש עתיד עם 13. הרשימה המשותפת ממשיכה לדשדש עם עשרה מנדטים.

עוד על פי הסקר זוכה ש"ס לשמונה מנדטים, ויהדות התורה לשבעה - תוצאה זהה לזו של ישראל ביתנו. מפלגת הישראלים בראשות רון חולדאי לא ממריאה וזוכה לחמישה מנדטים בלבד.

מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', שמסתמן כי תרוץ בנפרד מימינה, עוברת את אחוז החסימה וזוכה לארבעה מנדטים. לכמות מנדטים זהה זוכות כחול לבן ומרצ. מפלגת תל"ם בראשות בוגי יעלון, שהכריז אמש כי תרוץ באופן עצמאי, לא עוברת את אחוז החסימה, וכך גם מפלגת העבודה, גשר, תנופה (עפר שלח), הכלכלית (ירון זליכה), ותיקי ישראל ועוצמה יהודית.

סקר 103FM ליום 11/01/21 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90,יונתן זינדל, פלאש 90)
סקר 103FM ליום 11/01/21 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90,יונתן זינדל, פלאש 90)

על פי תוצאות הסקר, "גוש נתניהו" הכולל את הליכוד, המפלגות החרדיות ומפלגתו של סמוטריץ', זוכה ל-46 מנדטים בלבד. יתרה מכך, גם בתוספת מפלגת ימינה, אשר מנהיגה, נפתלי בנט, מסרב להתחייב לאחד מן הגושים, הגוש מגיע ל-60 מנדטים - אחד פחות מהדרוש להקמת ממשלה.

עוד בדק הסקר מה יקרה לו מפלגותיהם של גדעון סער, נפתלי בנט, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן יתאחדו וירוצו במשותף, כפי שהציע לאחרונה ליברמן. מהסקר עלה כי הרשימה תזכה ל-42 מנדטים ואמנם תהיה המפלגה הגדולה ביותר, אך מדובר בירידה לעומת 51 המנדטים להן זוכות ארבע המפלגות בנפרד.

הסקר נערך אמש על ידי מנחם לזר - מנהל פאנלס פוליטיקס. השתתפו בו 505 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט (פנייה להשתתף בסקר נשלחה ל־3,117 חברים בפאנל). הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד - מגיל 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית היא 4.4 אחוזים.