יו''ר מפלגת ימינה נפתלי בנט פרסם פוסט היום (שני) בעמוד הפייסבוק האישי שלו בו הוא משיב לטענות נגדו, לפיהן הוא מתמקד במלחמה בקורונה ומזניח את האידיאולוגיה הימנית. "כאשר העם מפוצל, אתה צריך לפעול לאיחוי הקרעים, לא להתנשא ולהמשיך לפצל עוד ועוד", הצהיר בנט, שבנוסף תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא "מייחל להחזיר את הציונות הדתית להיות נישה קטנה, והוא משתמש בפוליטיקאים מסוימים לשם כך".

"לא פרנסה, לא מעניין. מה, נטשתם את כל הערכים היהודיים, הלאומיים, הימנים?", פתח בנט את דבריו, ומיד השיב כי "כאשר כאשר האחים שלך רעבים ובחרדת פרנסה, הדבר הדחוף ביותר הוא להושיט להם יד, לאפשר להם לחזור לחיות. השאלה הבסיסית היא האם נחזור אחורה להיות מש״ק הדת של ישראל, כפי שנתניהו ואחרים מייחלים, או שנתקדם להנהגה לאומית".

בנט בביקורת על דברי ראש הממשלה

"לעולם לא נמסור סנטימטר אדמה של ארץ ישראל ונחזק את ההתיישבות בכל חלקיה. לא נאפשר מלחמת אחים בעם, נתקן את מערכת המשפט השבורה, נחזק את זהות המדינה כמדינת הלאום של העם היהודי, נדאג לכל אזרח כמו לבן משפחה, ונפל למקסם את החירות של האזרח עם מינימום התערבות ממשלתית", פירט בנט את הקווים המנחים של מפלגתו לקראת הבחירות הקרובות.

יו''ר ימינה הסביר כי דווקא כעת, בזמן הקורונה, "כאשר רבים בעם במצוקה נוראה, זה הרגע של הציונות הדתית לומר ''הנני'' ולדאוג לאנשים לפרנסה. לדבריו, מי שיתעסק בפיצולים ינחית אסון על הציונות הדתית. למרות זאת, אמר כי מפלגתו תתעסק לא רק בקורונה אלא גם בכל הדברים האחרים שמעסיקים את האזרח הישראלי.

"לא פרנסה – לא מעניין" – מה, נטשתם את כל הערכים היהודיים, הלאומיים, הימניים? ** התשובה הקצרה: ממש לא. הפוך. הערכים שלנו...

Posted by ‎נפתלי בנט - Naftali Bennett‎ on Monday, January 11, 2021

"מפלגת ימינה היא המפלגה של כל עם ישראל. מסורתיים, דתיים לאומיים, חילוניים וגם חרדים. הציונות הדתית כאיש אחד ביחד עם כל עם ישראל ולא בנפרד ממנו. אנחנו לא בוחנים אדם לפני נוכחות כיפה על ראשו או לפי אורך השרוול", המשיך שר הביטחון לשעבר. 

יו''ר ימינה תקף את ראש הממשלה נתניהו ואמר כי בשונה ממפלגות אחרות, ימינה "לא תסכים להישלט מרחוק על ידי נתניהו, ואיננו בכיס של אף אחד. לא נאפשר לו להחזיר אותנו להיות נישה קטנה. אנחנו הולכים להנהיג".

"הציונות הדתית לא נמצאת בתחרות מתמדת לומר את הדבר הכי קיצוני, הכי מפלג והכי פרובוקטיבי כדי לתפוס כותרת. הפוך. צריך לאחד ולא לפצל, להרגיע את הפילוג בעם מבלי לוותר על ערכינו. חונכנו כל חיינו להוביל. להנהיג. לא נחזור לימים בהם היינו מש"ק הדת. אני קורא לכל עם ישראל, ולכל בניה ובנותיה של הציונות הדתית, בואו איתנו להנהגת ישראל!", סיכם בנט את דבריו.