יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, אמר הבוקר (שלישי) כי "אני לא משלה את עצמי שאהיה מועמד לראשות הממשלה בכנסת ה-24". את הדברים אמר בראיון לכאן רשת ב', על רקע הנאום שנשא אמש, בו קרא לאיחודים במפלגות מחנה המרכז-שמאל.

גנץ תקף את נתניהו: "אחרי הבחירות הוא לא יהיה עוד ראש הממשלה"

גנץ התייחס לכניסתו אל ממשלת האחדות בראשות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר כי "לא טעיתי כשנכנסתי לממשלה, טעיתי שהאמנתי לו. חשבתי שנתניהו, נוכח המציאות הקשה, ישים את הפוליטיקה בצד ושיהיה ממלכתי, יעמוד בהסכם. זה לא מתבטא רק בקיום הרוטציה, אלא איך הממשלה עובדת, מה היא עושה והאם עובדים בשיתוף פעולה. כל זה לא קרה וחבל". 

עם זאת, כשנשאל האם היה נכנס לשותפות הזו בדיעבד, הבהיר כי לא בהכרח. "אני מצטער שאחרים לא נכנסו איתי".

כשנשאל האם היו לו לבטים בהמשך ההתמודדות שלו לבחירות, לא הסתיר זאת, אך הבהיר כי יתמודד בבחירות: "באופן טבעי אלו מחשבות קיימות, אבל אני מאוד נחוש וחושב שיש לי מה להציע לאזרחי ישראל. אני רץ בכל מקרה בבחירות הקרובות". בנוסף, הוא הוסיף כי ליאיר לפיד "יש כישורים להיות ראש ממשלה. הוא עשה דרך ארוכה מאוד בפוליטיקה ויש לו כישורים לעמדו בראשות הגוש", אמר. שר הביטחון התנצל על דבריו הבוטים שאמר בגנותו: "לא התכוונתי לקרוא לו שונא אנשים, אני מצטער שנעלב מהמשפט שלי".

עוד ציין כי "כחול לבן יושבת במרכז המפה, יש לנו ערכים דמוקרטיים, לא נושאים את אנשי הימין והשמאל, ואנחנו חושבים שאפאשר לשבת ולדבר עם כולם. יש ציבור של 18 או 19 מנדטים שטרם החליטו במי לבחור, ויש לנו נכס אלקטורלי, נכסים וניסיון פוליטי של שנתיים צפופות".