אראל סג"ל ורועי עידן דנו היום (שלישי) בתכנית ב-103FM במצבו של מחנה המרכז-שמאל ובקריאה של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לאיחוד: "חוץ מכסף, גנץ לא מביא איתו שום דבר". באשר ליחסי גנץ-לפיד, אמר עידן: "כל הקרדיט שגנץ קיבל בעבר בוטל בעקבות התנהלותו הפוליטית".

"בריאיון לרשת ב' אצל קלמן וליברמן שמעתי שגנץ אמר שלפיד ראוי להיות ראש המחנה, וכשהוא אמר 'שונא אנשים', זה לא היה במובן השלילי. בואנה איזה כיף זה לשנוא. איזו תכונה יפה זו 'שונא אנשים'.. יש 'שונא אנשים' במובן השלילי, ויש אנשים ששונאים אנשים במובן הטוב".

סג"ל: "בסופו של דבר בוחרי כחול לבן הצביעו לאדם שאומר 'אני מוותר על הבכורה, אני מוותר על האגו', עכשיו ירון זליכה אומר לו שהוא לא רוצה להיפגש איתו. אתה מבין?".

רועי עידן: "אני חושב שלירון זליכה יש יותר סיכוי להיכנס לכנסת מאשר לבני גנץ".

סג"ל: "גם אני. הפוטנציאל של בני גנץ זה 20 מיליון שקל מימון מפלגות. זה סכום נאה. אתה חושב שיאיר לפיד יהיה בסוף הפונדקאי של בני גנץ? יש בזה מן נקמה מתוקה אם הוא יהיה מספר שתיים שלו".

עידן: "אתה יודע שאני לא אוהב לדבר על דברים מתוך קמפיינים או דברים שנחשפתי אליהם בעבודותיי בעבר, אני יכול להגיד לך רק שאהיה מאוד מופתע אם יתנו לו לעשות את זה, האנשים שמסביבו. זה יהיה מאוד מפתיע ומאוד מוזר. אולי עדיף לו להתאחד עם בוגי מאשר עם בני גנץ. יותר הגיוני שהוא יצרף את בוגי".

גנץ תקף את נתניהו: "אחרי הבחירות הוא לא יהיה עוד ראש הממשלה"

סג"ל: "לבוגי אין כל כך הרבה כסף כמו גנץ".

עידן: "לפיד לא צריך את הכסף. יש להם הרבה כסף".

סג"ל: "ומה עם שלח?".

עידן: "יכול להיות. שניהם יותר הגיוניים מגנץ. גנץ זה כמו דונלד טראמפ עכשיו – זה נכס שנגיעה בו היא רעילה. איזה ערך הוא נותן? חוץ מכסף הוא לא מביא איתו שום דבר".

סג"ל: "הוא היה רמטכ"ל יפה עיניים".

עידן: "עזוב, הוא ביטל את כל הקרדיט שזה שהוא אשכנזי גבוה עם דרגות נתן לו, שזה הרבה קרדיט במדינת ישראל. לא שווה כלום".