ראש עיריית נצרת, עלי סאלם, קיבל הצעה לשיריון ברשימת הליכוד במערכת הבחירות, וכעת במפלגה ממתינים לתשובתו. עם זאת, נשמעים קולות בליכוד שאומרים לנתניהו כי מדובר בבן אדם הפכפך, שמסוגל להצטרף בצהריים לליכוד ובערב למשותפת. הסקפטים במפלגה אף מכנים אותו "דונלד טראמפ המקומי".

עם זאת, ראש עיריית נצרת הכחיש את המגעים עם הליכוד. הוא התייחס לנושא בריאיון לרדיו א-נאס, והבהיר: "אני ראש עיריית נצרת ויו"ר רשימת 'נאסרתי', לא אהיה מועמד לכנסת".

ראש עיריית נצרת עלי סלאם צפוי להתחסן לקורונה. צילום: מזאווי פרסומאים- מטה הסברה משרד הבריאות

בתוך כך, פעילים חברתיים בנצרת התייחסו בראיון ברדיו צפון 104.5FM לביקורו הצפוי בעיר של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, , ומסרו כי "היום יש הפגנה בנצרת ולנתניהו אין מה לחפש פה".

בנוסף, בליכוד לא מוותרים גם על הרעיון לשריין מקום למועמד מקרב יוצאי מדינות חבר העמים. בתוך כך, גובשה רשימת מועמדים ומתכוונים לבחון אותם באמצעות סקר מיוחד. ח"כ פלוסקוב (המובילה את המטה הרוסי בליכוד), שאחרי כל השינויים הוצבה במקום ה-31, דורשת לקדם אותה ברשימה ולתת את מקומה הנוכחי למועמד רוסי נוסף.

ביום שישי פורסם במעריב סופהשבוע כי גורמים בליכוד טוענים כי נתניהו שוקל לשבץ מועמד ערבי במקום ריאלי. על פי כמה סקרים שנערכו לבקשת ראש הממשלה לאחרונה, מהלך שכזה יכול להוסיף עוד 2 מנדטים לתנועה בציבור הערבי.

נתניהו גם שוקל לחזק את נוכחות הליכוד ברחוב הרוסי, ובין השמות שהועלו בפניו מקרב יוצאי חבר העמים - אלי נכט, פעיל חברתי וחבר מועצת העיר אשדוד, שבלט בקמפיין אנטי־חרדי שהריץ בעיר במהלך הבחירות המקומיות.