השר לשעבר זאב אלקין ממפלגת תקווה חדשה התראיין היום (חמישי) בתכניתו של דוד חכם ברדיו 'קול ברמה' והתייחס לתכניות הפוליטיות של מפלגתו החדשה של גדעון סער. בין השאר הבהיר כי מפלגתו תפעל על מנת להביא להקמתה של ממשלת ימין רחבה ואמר: "גם הליכוד בראשות בנימין נתניהו יכולים להיות שותפים בממשלה בראשותנו". אלקין הבהיר כי מפלגת תקווה חדשה מתנגדת להקמת מדינה פלסטינית ומעוניינת לקדם רפורמות במערכת המשפט.

סרטון של המפלגה החדשה של גדעון סער

מי הבא בתור להצטרף לאחר צירופו של דני דיין?
"כדאי להתאזר בסבלנות. דני דיין הוא איש טוב ואמין. מהבולטים שבתחום ההתיישבות לאחר קדנציה טובה מאוד כקונסול כללי בניו יורק עם קשרים טובים עם המפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית".

האם תפעל שתוקם ממשלת ימין לאחר הבחירות?
"אני בטוח שסער כאיש ימין לא פחות ממני וכמנהיג שהוכיח את עצמו כאיש ימין גם בתקופת ההתנתקות, שהצביע נגדה בשונה מנתניהו".

מעשי העבר לא מעידים על העתיד.
"אני חושב שהעבר כן מעיד על העתיד כי אתה רואה על מי אתה יכול לסמוך בזמן מבחן. לגבי הסוגיה שהעלית, תראה מה התכנית שלנו. המפלגה החדשה תהיה כמו כחלון או קדימה אבל אתה רואה את האנשים שמצטרפים אלינו ואף אחד לא חושד בנו כאנשי שמאל. הדבר השני, אנחנו אומרים את העמדות שלנו, למרות שאולי זה יפגע בחלק מהמצביעים שלנו. אנחנו נגד מדינה פלסטינית ובעד רפורמה במערכת המשפט. נתניהו לא אומר דבר כזה על מדינה פלסטינית".

איך תקימו ממשלה שתלך על עקרונות הימין בתמיכת מרצ, לפיד ואחרים?
"מרצ כבר אמרו שהם לא רוצים לשבת בממשלה בראשותנו ואין סוגיה כזאת של שותפות איתם. כל מי שישב בממשלות נתניהו בעשור האחרון הוא מבחינתנו שותף פוטנציאלי. מבחינתנו גם הליכוד בראשות נתניהו יכול להיות שותף בממשלה בראשותנו. אנחנו לא פוסלים את האיש אלא אומרים: אנחנו אלטרנטיבה. אנחנו אומרים שנתניהו של היום הוא לא נתניהו של פעם ואנחנו מציבים לו אלטרנטיבה שלטונית. זו הזדמנות להעביר את השרביט לדמות הבולטת ביותר בימין, לפני שהשמאל יצליח לקחת את השלטון".

יעמדו בפניכם כמה אופציות להקמת ממשלה: עם מפלגות המרכז או עם מפלגות הימין- באיזה אופציה תבחרו?
"אני אומר לך שנקים ממשלה הכי רחבה שאפשר לפי האידאולוגיה שלנו. אנחנו לא רוצים להטעות אף אחד. אנחנו רוצים לבנות מפלגה שתחזור לימי הליכוד של מנחם בגין ושמיר".