שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי פתח היום (ראשון) את מטה הבחירות עם מאות פעילים מרחבי הארץ באמצעות אפליקציית ה"זום", והודיע כי הוא ומפלגתו ימליצו על בנימין נתניהו לראשות הממשלה.

"אתמול ש"ס יצאה בקמפיין שלה - אין לנו על מי להישען. מסר שאנו מאמינים בו באמונה שלמה", אמר דרעי בפתח דבריו והוסיף: "אנשים שאלו איך חבריו הטובים של נתניהו עורקים, משמיצים, מקימים מפלגות. עוד פילוג ועוד פילוג. ביבי לא צריך אריה חזק. ביבי חייב אריה חזק. בלי ש"ס חזקה אין ביבי חזק. ש"ס לא זגזגה, גם עכשיו היא מודיעה: נתמוך בנתניהו".

לאחר מכן הבטיח השר להשיב את יו"ר "תקווה חדשה" גדעון סער ואת יו"ר "ימינה" נפתלי בנט בחזרה למחנה הימין. "אני מתחייב, בלי נדר, להביא את גדעון סער ידידי ואת נפתלי בנט ידידי, להחזיר אותם בחזרה לתוך מחנה הימין. תהיה ממשלת ימין גדולה בראשות נתניהו וש"ס תהיה חזקה", אמר דרעי.

מ"תקווה חדשה" נמסר בתגובה: "אנחנו מודיעים לאריה דרעי - זה לא יקרה. גם דרעי מבין שנתניהו איבד את אמון רוב הציבור. אין לנתניהו 61 ואין לנתניהו ממשלה. כל מה שהוא יודע להציע למדינת ישראל זה עוד ועוד מערכות בחירות וחוסר יציבות פוליטית וכלכלית. מה שנתניהו לא יצליח, אנחנו נצליח: נקים אחרי הבחירות ממשלה יציבה בראשות גדעון סער".

יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", חבר הכנסת אביגדור ליברמן, התייחס לפתיחת הקמפיין של דרעי וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏הממשלה הבאה חייבת להיות ציונית וליברלית. להחליף רק את ביבי זה לא מספיק, צריך להימנע ממצב בו בנט וסער נסחטים על ידי דרעי וליצמן ולהחליף באמת את השלטון וסדרי העדיפויות. ישראל ביתנו תדאג לכך שעסקני ש"ס ויהדות התורה יעברו לספסלי האופוזיציה".