ברקע ניסיונות החיבורים בין המפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-24 שיתקיימו ב-23 במרץ, הכתבת הפוליטית של "וואלה" טל שלו הגישה הבוקר (ראשון) לראשונה ב-103FM לצדו של אראל סג"ל. בפתח התוכנית דנו השניים ברסיסי המפלגות בגוש המרכז-שמאל, ולדברי שלו "בסוף הקרב האמיתי בבחירות הוא בין גדעון סער ליאיר לפיד. התחרות תהיה על המקום השני, וזה עדיין יהיה פער מאוד גדול מנתניהו".
 
סג"ל: "בואי נספור כמה מפלגות יש בשמאל עכשיו כרגע נכון להיום".

שלו: "יש 10, וזו הספירה המקלה. נתחיל בבטוחות יש עתיד ומרצ, וכל השאר לא באמת קיימות. הישראלים, תל"ם, תנופה, הכלכלית, הדמוקרטית של המחאה, עוד לא הזכרנו את העבודה, ואת כחול לבן".

סג"ל: "זה יותר מאמבה הדבר הזה, זה מתפצל לדברים חד תאיים".

שלו: "זה בעיקר חסר משמעות. ההבדל בין מה שהם אומרים הוא לא משמעותי, רק פנים אחרות".

סג"ל: "כמו שזה נראה עכשיו, אם הם ימשיכו ככה הימין יגיע ל-90 מנדטים".  

שלו: "נכון אבל יש עוד כשבועיים וחצי בערך עד סגירת הרשימות. זה כמו תוכנית ריאליטי, הם כרגע בתוך בית ומי שלא יגיע לשלב סגירת הרשימות - יהיה מועמד להדחה ואם הם לא יתחברו יכול להיות שחלק יצטרכו ללכת הביתה".

סג"ל: "אני תוהה אם יש אנשים שלא יתחברו, האם ימשיכו לרוץ בכל מקרה, כי האגו שלהם לא יאפשר להם לרדת ואז הם ישרפו מנדטים למחנה של עצמם. אני מודאג בשבילם. נדמה לי שהמניה הבטוחה היחידה הוא יאיר לפיד וגם לו יש תקרת זכוכית מבחינת המצביעים גם בשמאל, הם לא נלהבים לבוא אליו".

שלו: "ליאיר לפיד יש גם רצפת זכוכית - כלומר, יש לו מנדטים, מפלגה ושטח אמיתי, והוא יעבור בוודאות את אחוז החסימה בניגוד לכל שאר המפלגות".

סג"ל: "רוב הסיכויים שגם מרצ תעבור את אחוז החסימה, לא?".

שלו: "במרצ מעריכים שיש להם בייס מספיק מוצק, מתייחסים למפלגות האמיתיות והלא אמיתיות, הכל תאגידים מוזרים כאלה".

סג"ל: "השאלה אם בסוף גנץ יתחבר עם לפיד, חולדאי וניסנקורן, אז מה עשינו פה? מה החידוש?".

שלו: "אני לא חושבת שיהיה חיבור כזה, בשלב זה, זה נראה לי מאוד רחוק, בינתיים רק שומעים המון אנשים מתראיינים בכל מקום ודי לא מודעים לעצמם. כולם מדברים על זה כאילו הם מועמדים לראשות הממשלה והם לא עוברים את אחוז החסימה, יש לך לפחות חמישה מועמדים ואתה לא מבין מה הם תורמים. אני לא חושבת שהם יתחברו. יש אירוע עם גנץ, יש לו כסף אך אף אחד לא רוצה להתחבר איתו".

סג"ל: "השאלה אם הוא יצליח לעמוד בפיתוי ולהגיד שהוא לא רץ כי הוא לא עובר את אחוז החסימה. גם אשכנזי הוא סוג של אניגמה. אולי נראה אותו באחת המפלגות?".

שלו: "אני לא חושבת בבחירות הקרובות, לדעתי צריך לקרות נס כדי שהוא יחזור בו מפסק הזמן. הוא רואה שכרגע יכולים להיות 90 מנדטים לימין וזה יכול להיות הניצחון הכי גדול של נתניהו אי פעם, בטח שלא כיוון של החלפת השלטון כרגע. אני לא חושבת שהוא רוצה להיות חלק מזה כרגע, אך זה לא הסוף אלא הפוגה טקטית. בסוף הקרב האמיתי בבחירות הוא בין סער ללפיד, והמנדטים שנמצאים אצל סער חוזרים לאט אל גוש המרכז-שמאל ולא נראה שהוא במקום של להגיע למקום השני. התחרות תהיה על המקום השני, וזה עדיין יהיה פער מאוד גדול מנתניהו". 

סג"ל: "מה שקורה בשמאל זה פתטי".