יו''ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM והתמקד בעיקר בחוסר השוויון, שקיים לטענתו, באכיפת הקורונה בין האוכלוסיות השונות בישראל. "לא יכול להיות ששוטר אומר שהוא לא מגיע בגלל הנחיה פוליטית", אמר ליברמן שתקף את התנהלות השר לביטחון פנים אמיר אוחנה במהלך משבר הקורונה.

ליברמן פתח את דבריו ודיבר על התחלואה במגזר החרדי: "אני מצפה שתהיה אכיפה שוויונית וכל עוד אין, חייבים להקפיא את כל הדוחות. לא יכול להיות שיש מגזרים שלמים או מגזר שלם שהוא פטור מדוחות. זה לא יכול להיות שגם במצפה רמון ובאורנית, יישובים עם אחוז או שני אחוזי תחלואה הכל סגור, ובביתר עלית ומודיעין עלית הכל פתוח".

יו''ר ישראל ביתנו המשיך ותקף את התנהלות המשטרה בכל הקשור לפעולות האכיפה במגזר החרדי: "כשאזרח חרדי התקשר למשטרה ואמר שיש פה תלמוד תורה שטוען שהוא כבר שבועיים מתקשר ומבקש לבוא לסגור כי יש חולי קורונה ומישהו שנפטר, אז השוטר אומר 'מה אתה רוצה אתה לא מבין שאני לא יכול לבוא בגלל הנחיה פוליטית?'. כולם מבינים את רוח המפקד וכנראה זה עבר מרה"מ לאוחנה. הרי לא במקרה הוא מונה לשר לביטחון פנים, ולמה הוא מונה למשרד המשפטים. ככה זה מתגלגל עד ששוטר בתחנה כבר אומר שהוא לא יכול לבוא כי זה פוליטי". 

הפוסט שפירסם ח"כ אביגדור ליברמן


רה"מ לפחות מילולית סיפק את הסחורה
"ברגע שהוא מבין שזה מסכן את הסקר הקרוב ויש לזה מחיר בקלפי, הוא מיד מגיב. אם אין מחיר, הוא לעולם לא יגיב. בסופו של דבר, במבחן התוצאה והמציאות, מה שאנו רואים שגם היום אותה ישיבה באשדוד בה הפעילו אלימות נגד שוטרים, מאות השתתפו בקטטה, וכך גם בבית שמש, היו פתוחים גם היום. חתונה הייתה גם אתמול בגשם, וגם היום חבורה של חרדים קיצוניים מאיימת שאם לא יפסיקו עם האכיפה הם יחסמו כבישים. הקימו פה מדינה בתוך מדינה, והכי קשה שמי שבאמת פוגע במגזר החרדי זה אותם עסקני ש"ס ויהדות התורה שלא נותנים להם להתפתח ולא משמיעים קול צלול וברור". 


בנוסף, הגיב ליברמן על דבריו של יואב קיש הבוקר באשר לדחיית הבחירות נוכח נגיף קורונה: "ברור שזאת איוולת. ברור שאם תהיה עלייה בתחלואה זה יסכן את שלטון נתניהו, זה לא שמישהו שם דואג לבריאות הציבור. אסור שזה יקרה ואני מקווה שאנו אכן נצליח להגיע לבחירות ולהחליף את השלטון, לא רק את נתניהו, שכולם יתחלפו ולכן נעשה את המקסימום. פה חשוב שאותן ארבעת המפלגות שחתמנו על הסכמי עודפים ימשיכו להיות מתואמות ובעלות עמדה ברורה"

"אני לא מבין אם בנט הולך עד הסוף או שהוא שומר אופציה לחזור לנתניהו, גם מסער אני רוצה לשמוע עמדה יותר ברורה", המשיך ליברמן והוסיף כי "בכל שלושת סבבי הבחירות נתניהו הבטיח ריבונות על בקעת הירדן ועל כל ההתיישבות היהודית ביו"ש, כשהגשתי הצעת חוק נתניהו יחד עם עבאס, עודה וטיבי הצביע נגד והכשיל את זה, מה שכרגע עומד על הפרק הוא המאבק בקורונה והצלת הכלכלה. כשיוצאים למלחמה לא שואלים אם אדם הצביע מרצ או ימינה. אנו במלחמה, כל אחד שמוכן להתגייס חייבים לגייס אותו".