בחירות 2021: יו"ר "תקווה חדשה", גדעון סער, תקף היום (ראשון) בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על רקע המחאות האלימות במגזר החרדי. "מחדל האכיפה של נתניהו מול התקהלויות אסורות, לרבות במגזר החרדי, מערער את יסודות של ישראל כמדינה של שוויון בפני החוק ושמירת הסדר", כתב סער בציוץ בטוויטר, והוסיף: "זו הסכנה הגדולה ביותר כיום למדינת ישראל - התפוררות החברה הישראלית מבפנים".

לדברי סער, "ממשלה בראשותי תאכוף את החוק באופן שוויוני ותקיף כלפי מפרי החוק באשר הם ללא כל שיקולים זרים. שוויון בפני החוק ושמירת הסדר הציבורי הם ביסוד מדינת חוק מתוקנת".

גדעון סער מציג את המצע שלו בענייני משפט, קרדיט - תקווה חדשה

בראיון באולפן וואלה! ניוז אמר סער: "אני לא נגד החרדים ולא שונא חרדים. אבל אני לא עובד אצל המפלגות החרדיות ואני לא תלוי בהן. ממשלה שאני עומד בראשה - השיקול שיעמוד בפניה הוא אכיפה שוויונית ושמירה על החוק כלפי כל האזרחים. אני רואה בהתנהלות הזו חלק מאוזלת היד, חלק מאותו מחדל חמור של הממשלה הנוכחית, שיש לו עוד הרבה דברים אחרים, גם בנתב"ג גם באכיפה, ובסופו של דבר הוא מביא אותנו למצב, שלמרות הקורבנות הקשים שעם ישראל מקריב - אנחנו כבר עם כ-4,300 מתים - הילדים לא הולכים לבתי הספר, הפרנסה נפגעה, המגזר העסקי סגור, ועדיין תמותה גבוהה ותחלואה גבוהה".

כשנשאל האם יישב בממשלה בראשות נתניהו, השיב סער: "רק הפרדה בין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה תחזיר את היציבות למדינת ישראל. לא יהיו בחירות חמישיות, אני אקים את הממשלה הבאה".