לאחר שאלפי בני אדם הגיעו היום (ראשון) להלוויתו של הרב דוד סולובייצ'יק בירושלים, במה שהיווה הפרות של תקנות הקורונה, פתח בן כספית את תוכניתו עם אריה אלדד ב-103FM במסר תקיף דווקא כלפי הציבור החילוני וההפגנות מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור.

מפגינים נגד נתניהו בבלפור, ירושלים. צילום: קומי ישראל

"שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. אי אפשר להשלים עם התמונות מהלוויה בירושלים, עם הצפיפות הנוראית, עם העובדה שכמעט לא היו שם מסיכות, הם התגודדו באלפיהם, נדחקים זה על זה ואפילו לא טרחו לעטות מסיכה תקנית כי הרי הקדוש ברוך הוא שומר עליהם, כפי ששמר על הרב סולובייצ'יק שנפטר מקורונה, אבל השוטר הרע שלי היום מופנה לא רק להם", אמר כספית.

"מהחרדים האלה אין לי ציפיות למרבה הצער, מהמפגינים בבלפור יש לי וגם שם ראיתי במוצאי שבת לא מעט אנשים בלי מסיכה, אני יודע שההפגנות בבלפור מותרות על פי חוק, אבל נדמה לי שהן מותרות במגבלות הקורונה, כלומר יש להקפיד על מסיכות. עד היום ראיתי שם הקפדה על מסיכות, במוצאי שבת לא ראיתי, ואני שואל את עצמי מה אתם רוצים להוכיח שם, מה אתם מנסים להראות, למה אתם עושים את זה ואיפה האחריות והערבות ההדדית שלכם, וגם לי אין תשובה לעצמי, אז פשוט חבל", הוסיף.